Subiektywny ranking reklam – Ann Number One. Jak zarabia Anna Lewandowska.

Redakcja PR - 04.07.2016
112

Budować, tworzyć, kreować – tak w skrócie wygląda sposób na sukces Anny Lewandowskiej.

Jak zarabia Anna Lewandowska ?

Budować, tworzyć, kreować – tak w skrócie wygląda sposób na sukces Anny Lewandowskiej. W świecie mediów i biznesu. Jedno połączone z drugim. Jestem przekonany, że ta kobieta odniosłaby sukces nawet bez swego słynnego męża. W końcu to ona stawała do walki na macie , nie on. Była mistrzynią Europy i medalistką mistrzostw świata. Ale skoro już są parą, to skutecznie to wykorzystują.

SPECJALISTKA DO SPRAW ŻYWIENIA

Podobno, według osób zbliżonych do naszej bohaterki, od momentu gdy jej mąż zaczął stosować przygotowaną przez Anną dietę, przestały go  trapić kontuzje. A wypada dodać, że na Euro był najczęściej faulowanym zawodnikiem. „Koledzy” z boiska aż 16 razy próbowali bezpardonowo atakować jego bezcenne nogi. Dietę Ann zaczęli stosować inni nasi reprezentanci.

Anna Lewandowska zdobyła  wyższe wykształcenie w dziedzinie żywienia. Od wielu lat to utytułowana sportsmenka. Po zakończeniu kariery ma sposób na własne życie. Obserwując jej dokonania, można odnieść wrażenie, że doba ma co najmniej 36 godzin. Pisze książki, prowadzi bloga, kreuje przepisy na zdrowe posiłki, lata po Europie z własnymi instruktorami propagując fitness, nagrywa programy treningowe, motywuje, występuje w reklamach i eventach. Ostatnio promuje własna markę energetycznej żywności.

Jest na istagramie, w tv-guidach, portalach społecznościowych,  sportowych i towarzyskich, a na facebooku ma ponad milion sto tysięcy fanów.  Według jednego z tabloidów, razem z mężem od początku roku zarobili na reklamach  8 milionów złotych.

ANN NUMBER ONE  w reklamie 2016

Z zainteresowaniem obserwuję jak systematycznie Anna Lewandowska buduje swój wizerunek. Jeszcze dwa lata temu według Forbsa jej hipotetyczny udział w reklamie wyceniany był na 200 tysięcy złotych, a jej konkurentki Ewy Chodakowskiej na 300 tysięcy. Czy w tym roku ktoś widział reklamę z panią Chodakowską? Drugie pytanie – czy jest ktoś kto nie widział reklamy z panią Lewandowską?

Dla kogo wybudowano  nad brzegiem morza profesjonalną scenę, żeby Anna mogła przeprowadzić zajęcia z żonami/partnerkami  innych kadrowiczów? Wszystkie panie świetnie prezentowały się na tle Bałtyku w najnowszej kolekcji Nike.

Kostiumy kąpielowe, maszynki do golenia, bank, odzież sportowa, własne produkty-to wszystko firmuje swoja twarzą Anna Lewandowska. To już jest duże przedsięwzięcie biznesowe. Wygląda na profesjonalnie zaprogramowane i poukładane. Czy tak jest na pewno?

15 LAT NA MACIE

Jeżeli czegoś mi brakuje w tej systematycznej pracy nad wizerunkiem Anny Lewandowskiej, to jej sportowego życiorysu, pełnego europejskich i światowych sukcesów. 15 lat trenowała karate. Na pół tysiąca zdjęć wyszukiwarki Googla, tylko 3 są z zawodów karate. A przecież medali na mistrzostwach Polski, Europy, Świata nie rozdają przypadkowym osobom. Tylko sportowcy wiedzą ile pracy wymaga osiągnięcie takiego poziomu. W świecie rodzimego PR i plotkarskich mediów pseudo-opinii  postawiono na wykreowanie kobiety „przy mężu”, która dzięki niemu robi własną karierę. Wszyscy mogą dowiedzieć się jaką ma sukienkę, torebkę, buty i naszyjnik.  A przecież to tylko dodatki do nieprzeciętnej osobowości. Z charakterem wojownika, upsss, wojowniczki.

Patrząc z boku można tylko się cieszyć, że dwoje mistrzów sportu tak znakomicie się uzupełnia. W domu i w biznesie. Jest jeszcze coś co wróży im sukces – nie określono ich dotychczas zwrotem „polscy Beckhamowie”. Wszystkie rodzime  odpowiedniki zachodnich gwiazd, były nieudanymi podróbkami.  W tym wypadku to autentyczne gwiazdy na rynku większym niż nasze podwórko.

Źródła:

  1. Kampania dla T-Mobile: https://www.youtube.com/watch?v=VPitLCTg4q8
  2. Kampania dla Banku Zachodniego BZ WBK: https://www.youtube.com/watch?v=E5qQa9uyJ_Q
  3. Kampania Rexona: http://ibeauty.pl/wp-content/uploads/2014/04/rexona_1.jpg; http://static.wirtualnemedia.pl/media//advs/201405/700/KV_mozeszwiecej_Rexona_OK_small1400514288.jpg
  4. Kampania Gillette Venus: https://www.facebook.com/GilletteVenusPolska/photos/a.291939597540711.66155.161256463942359/1025799457488051/?type=3&theater

Comments

comments

112
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...