Styczniowy numer „Logo” z Maciejem Musiałem na okładce

Informacja Prasowa - 23.12.2019
242

Styczniowy numer „Logo” z Maciejem Musiałem na okładce

Czy da się w dobrym stylu prosić o świąteczne prezenty? Gdzie uciec na weekend w styczniu? Jak ubrać się na wieczorne wyjście, kiedy nie obowiązuje żaden dress code? A do tego inspirująca rozmowa z Maciejem Musiałem o przygodach na planie zdjęciowym netflixowej ekranizacji „Wiedźmina” i specjalna ściągawka dla tych, którzy planują obejrzeć serial, ale o bohaterach sagi Sapkowskiego nie wiedzą zbyt wiele. Wszystko to będzie można znaleźć w styczniowym wydaniu miesięcznika „Logo”, który pojawił się na rynku 20 grudnia br.

– Najczęściej nie chodzi o to, czy zagrasz  dobrze czy źle. Chodzi o to, czy ty jesteś tą postacią i czy pasujesz do tej historii  – mówi bohater styczniowej okładki „Logo” Maciej Musiał po powrocie z planu zdjęciowego serialu „Wiedźmin”, który od 20 grudnia br. można oglądać w serwisie Netfilx. – To była przygoda (…) wchodzisz na plan i widzisz, że zbudowali całe miasto i jest nie 20 statystów tylko 300. To robi ogromne wrażenie. – opowiada o kulisach produkcji w wywiadzie Marka Krześniaka.

Kim jest główny bohater „Wiedźmina”? W jakim świecie żyje? Z kim walczy? Dla osób, które mają nikłe pojęcie o powieściach Andrzeja Sapkowskiego na bazie których powstał omawiany serial, redakcja „Logo” przygotowała specjalną „wiedźminową ściągawkę”, która pomoże przygotować się do seansu.

Tematem miesiąca najnowszego numeru jest alkohol – redaktorzy magazynu zadają pytania najlepszym polskim barmanom, o zawodowe sekrety i triki; prezentuje również słownik pojęć alkoholowych i alkoholową mapę Europy oraz testuje i wybiera najlepszą whisky, której cena za butelkę 0,7 l nie przekracza 50 zł.

W styczniowym „Logo” znajduje się również drugi próbny arkusz egzaminacyjny przygotowujący do 2. edycji projektu „Matura z wiedzy o zegarkach”, konkursu który w zeszłym roku cieszył się dużym zainteresowaniem czytelników. Przez pięć nadchodzących miesięcy w magazynie będą publikowane próbne arkusze egzaminacyjne z wiedzy o zegarkach, a w maju 2020 r. zorganizowany zostanie test stylizowany na prawdziwą maturę. Odpowiedzi oraz szczegółach projektu można przeczytać na Logo24.pl.

Dodatkowo w numerze m.in:  siedem pomysłów na to, jak dobrze wyglądać w każdej sytuacji; powody dla których prostata nie powinna być tematem tabu; sposoby na udane życie seksualne po ślubie; porady które ułatwią wam korzystanie z auta zimą czy tekst o speed climbing’u, czyli wspinaczce na czas.

Styczniowe „Logo” jest dostępne w sprzedaży od  20 grudnia br. w cenie 9,99 zł.

Najnowszy numer miesięcznika będzie promowany w radiu (radiostacje Grupy Radiowej Agora), internecie (Gazeta.pl), kinach sieci Helios oraz mediach społecznościach. Działania reklamowe przygotował dział marketingu czasopism Agory.

Comments

comments

242
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...