Studio Snickers® i Jürgen Klopp wspierają wydarzenia na boisku!

Informacja Prasowa - 07.06.2021
171

Studio Snickers® i Jürgen Klopp wspierają wydarzenia na boisku!

Studio Snickers® i Jürgen Klopp wspierają wydarzenia na boisku!

W najbliższych dniach Europą zawładną wielkie piłkarskie emocje. Kibicować sportowym zmaganiom drużyn będą setki tysięcy Polaków –  a razem z nimi marka Snickers®.

Z początkiem czerwca na europejskich rynkach ruszyła kampania pysznych batonów z udziałem znanego trenera piłki nożnej – Jürgena Kloppa. W Polsce internetowa kampania będzie trwać do początku lipca. Przygotowane zostały specjalne formaty video 6’, 10’ oraz 15’, które pokazują jak football, nawet ten w wersji miniaturowej, może emocjonować kibiców. Kreacjom video towarzyszyć będą statyczne wersje pokazujące paletę piłkarskich emocji, na które zaradzić może nie kto inny jak baton Snickers®.

Oprócz działań z Jürgenem Kloppem, marka Snickers® postanowiła zaangażować fanów piłki nożnej i wspólnie z nimi przeżywać sportowe emocje. Dlatego trzy warianty produktowe Snickers® zmieniają się w… komentatorów sportowych, którzy w żartobliwy sposób podsumowują wydarzenia z boiska.

Każdy z batonów ma inny sposób relacjonowania tego, co się dzieje na murawie. Łączy je jednak to, że od razu zauważą kto był głodny w danej akcji, a kto nasycony i gotowy do zdobywania bramek.

Klasyczny wariant Snickers® to komentator głodny goli, którego sycą dynamiczne akcje i tzw. „futbol na tak”. Będzie zwracał uwagę przede wszystkim na spragnionych zwycięstw  piłkarzy i na akcje, w których głód zdecydowanie przeważył szale. Snickers® Crisp to natomiast komentator, który nie ogląda meczu – on go wręcz chrupie! Interesują go głównie kontrowersje, niespodziewane zwroty akcji, bramki z zaskoczenia. Trzeci komentator – najnowszy wariant w portfolio Snickers® Creamy Peanut Butter – rozpływa się w finezji gry, komentuje akcje z polotem i szuka akcji, które poszły gładko.

Kampania odbywać się będzie przede wszystkim przy użyciu social mediów, a poprzedzać ją będą materiały video prezentujące każdego z komentatorów pokazywane w formie 30’ reklamy oraz 6’ krótkich form video.

Kampanię z Jürgenem Kloppem przygotowały The Marketing Arm oraz BBDO Düsseldorf. Lokalne działania koordynuje agencja Brandcomm. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Mediacom.

Comments

comments

171
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...