Polska Press Grupa uruchomiła nowy serwis skierowany do kobiet
Polska Press Grupa uruchomiła nowy serwis skierowany do kobiet – www.stronakobiet.pl zawierający nowości ze świata mody, porady, plotki. To kolejny po biznesie, sporcie, agro tematyczny serwis Grupy.
Stronakobiet.pl skierowana jest do każdej kobiety, która dba o siebie, interesuje się najbliższym otoczeniem i chce rozwijać swoje pasje. Zawiera wywiady i porady bliskie kobietom, takie jak zdrowy styl życia, związki, uroda, macierzyństwo. Co tydzień serwis publikuje sylwetkę „Kobiety Tygodnia” wybieranej przez redakcję spośród kobiet obecnych w życiu publicznym. Unikatowy jest dział „Tu żyję” współtworzony z regionalnymi oddziałami Grupy.
Siłą stronakobiet.pl jest połączenie spojrzenia ogólnopolskiego i regionalnego. Oprócz strony centralnej w serwisach dzienników regionalnych powstały sekcje przeznaczone dla kobiet, skorelowane z danym regionem, np. gazetawroclawska.pl/strona-kobiet, czy polskatimes.pl/strona-kobiet.
Ponad 50% użytkowników serwisów PPG to kobiety, które w końcu otrzymują swoje miejsce w naszych serwisach. Na ogólnopolskiej i regionalnych stronach kobiet będziemy poruszać wszystkie tematy wokół których toczy się codzienne życie Polek. – mówi Magdalena Chudzikiewicz, członek Zarządu Polska Press Grupy, odpowiedzialna za rozwój produktów online. – To kolejna kategoria tematyczna, po biznesie, agro, czy sporcie, którą w ostatnim czasie z sukcesem uruchamiamy.
Nowy serwis, z precyzyjną grupą docelową, stwarza również nowe możliwości dla reklamodawców. Grupa wprowadza nowe pakiety reklamowe obejmujące serwis stronakobiet.pl i sekcje tematyczne Strona Kobiet na 23 serwisach regionalnych.
Za projekt odpowiedzialny jest Tomasz Krawczyk, dyrektor działu rozwoju redakcyjnego Grupy. Menedżerem projektu jest Oliwia Piotrowska, a redaktorem centralnym serwisu Aneta Niezgoda. Projekt graficzny przygotował Tomasz Bocheński, dyrektor artystyczny Polska Press Grupy.
fot. biuro prasowe Polska Press