STRÖER Polska rozbudowuje zespół zarządzający Spółką

Jerzy Ciszewski - 30.11.2023
209

Rynek OOH zarówno na świecie jak i w Polsce wchodzi w etap nowych dynamicznych zmian

Przygotowując się do szybkiego rozwoju zaplanowanego na rok 2024 STRÖER Polska rozbudowuje zespół zarządzający Spółką. Marcin Gudowicz wice prezes Zarządu, dotychczas odpowiedzialny za sprzedaż objął funkcję Chief Bussines Development Officer. Edyta Wójcik – Mendyk objęła funkcję CSO, Dyrektor Sprzedaży.
W skład zespołu Executive Committee wchodzą także Viola Kuczyńska
CFO, Michał Magdziak CPO, Bartosz Barański CDO.

Rynek OOH zarówno na świecie jak i w Polsce wchodzi w etap nowych dynamicznych zmian. Chcemy by rok 2024 był okresem szybkiego  wzrostu  także dla STRÖER Polska. Rozbudowujemy swoją pozycję na terenie miast,  zdobywamy nowe przyczółki by zaoferować zupełnie nowe kategorie produktów. Dlatego, zdecydowaliśmy by Marcin Gudowicz, wieloletni szef sprzedaży skoncentrował się  na rozwijaniu nowych przedsięwzięć jak i wzmocnienia pozycji rynkowej STRÖERA w Polsce. Edyta Wójcik

– Mendyk przejmuje odpowiedzialność za strategie i realizacje sprzedaży . Bardzo się cieszę, że powraca do STRÖERA po ponad 20 latach przerwy. Wierzę, że jej wieloletnie doświadczenie rynkowe zapewni nam  osiągniecie ambitnych celów oraz uzupełni zespół  Executive Committe” – mówi Andrzej Magdziak, Prezes Zarządu Grupy Ströer w Polsce.

 By osiągnąć założone cele, musimy zaangażować w projekty odpowiednie zasoby i inaczej podzielić role  kadry zarządzającej. Wszystko by zapewnić szybkie tempo rozwoju STRÖERA. Pracujemy od pewnego czasu nad nowymi projektami. Chcemy zdobyć nowe obszary i rozbudować pozycję na lokalnych rynkach, na których jesteśmy już obecni. Mamy ambicje by zaoferować całkowicie nowe rozwiązania w zakresie reklamy zewnętrznej, dzisiaj wykorzystywane w minimalnym zakresie lub wręcz nieobecne w naszej ofercie. Jeszcze za wcześniej by mówić o szczegółach, ale jestem pewien, że zaskoczymy rynek i zaoferujemy rozwiązania, które zaspokoją najbardziej wymagających Klientów – powiedział Marcin Gudowicz, Chief Bussines Development Oficer.

 Dziś STRÖER Polska jest inną firmą, niż ta którą opuszczałam w roku 2002. Obecnie rynek outdooru w Polsce mierzy się z rosnącymi wymaganiami zarówno ze strony Klientów, jak i partnerów samorządowych, z którymi firma STRÖER współpracuje  w zakresie umieszczania nośników w przestrzeni miejskiej.  Obserwujemy zapotrzebowanie rynku na jakościowe oferty OOH. Wymaga to potencjału zdolnego do sprostania tym oczekiwaniom ale tez stanowi duże wyzwanie,  dlatego przyjęłam propozycję dołączenia do zespołu firmy, która ma silną pozycję rynkową i  potencjał dalszego dynamicznego wzrostu” – powiedziała Edyta Wójcik – Mendyk.

 

Comments

comments

209
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...