Streetcom wygrywa przetarg na dwie kampanie dla Purina

Informacja Prasowa - 28.11.2023
164

Purina ProPlan Cat Sterilised to linia produktów, którą tworzy wysokiej jakości żywienie

Agencja Streetcom wygrała przetarg na realizację dwóch projektów dla marki Purina. W ramach wygranego przetargu odpowiada za realizację kampanii Influencer marketingowych dla specjalistycznych linii produktów Purina Dentalife i Purina ProPlan Cat Sterilised.

Purina ProPlan Cat Sterilised to linia produktów, którą tworzy wysokiej jakości żywienie co ważne, o naukowo udowodnionych korzyściach zdrowotnych dla kotów po sterylizacji. Produkty ProPlan Cat Sterilised jako karmy z segmentu Super Premium, można kupić wyłącznie w kanałach: specjalistycznym (sklepy zoologiczne) oraz on-line (zoologiczne sklepy e-commerce).

Purina DentaLife to przekąski stomatologiczne dla psów, które codziennie redukują powstawanie kamienia nazębnego, wpływając pozytywnie na zdrowie dziąseł i zębów każdego psa. Produkty Dentalife Daily można kupić w kanałach: grocery , specjalistycznym (sklepy zoologiczne) oraz on-line (zoologiczne sklepy e-commerce, Allegro).

Agencja Streetcom w ramach wygranego przetargu odpowiada za rekomendację rekrutację i koordynacje współpracy z influencerami, a także przygotowanie wszystkich materiałów graficznych.

Głównym celem kampanii influencer marketingowych z zaangażowaniem nano, mikro i makro influnecerów dla marek Purina Dentalife i Purina ProPlan Cat prowadzonych przez Agencję Streetcom, jest zapoznanie konsumentów z produktami, wygenerowanie naturalnych rekomendacji oraz jakościowego kontentu do SoMe – wśród posiadaczy psów dla produktów Purina Dentalife oraz wśród posiadaczy kotów po zabiegu sterylizacji dla Purina ProPlan Cat Sterilised.

– Praca przy projektach z obszaru pet care to nasza specjalność – mówi CEO Matylda Szymalska z Agencji Streetcom. To właśnie dzięki naszemu know-how i ogromnej społeczności InStars możemy zagwarantować klientom tak wysoką skuteczność realizowanych kampanii przy wymagających kryteriach doboru osób do kampanii – dodaje.

Kampanie potrwają do końca 2023 roku.

Comments

comments

164
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...