Streetcom realizuje kampanię Influencer Marketingową dla marki pizzy Feliciana Dr. Oetkera
Informacja Prasowa - 02.06.2023Agencja przygotowała oraz realizuje kampanię z 40 mikroinfluencerami dla marki Pizzy Feliciana Dr. Oetkera
Agencja Streetcom została wybrana do realizacji działań z zakresu Influencer Marketingu. Agencja przygotowała oraz realizuje kampanię z 40 mikroinfluencerami dla marki Pizzy Feliciana Dr. Oetkera. W kampanii pokazywane są topowe smaki pizzy oraz roślinne nowości – dwa smaki pizzy Feliciana Vegan.
Pizze Feliciana Dr. Oetkera to mrożone pizze na cienkim, chrupiącym cieście, z dodatkami we włoskim stylu. Produkowane są bez dodatku wzmacniaczy smaków i barwników. Konsumenci doceniają wspaniały smak i dostępność pizzy Feliciana (którą zawsze można mieć pod ręką w zamrażalniku lub nabyć w pobliskim sklepie). Istotna jest również wygoda przygotowania (pizzę Feliciana przygotowuje się w piekarniku w zaledwie kilkanaście minut).
Agencja Streetcom opracowała działania influencer marketingowe, których głównym celem jest budowa świadomości oraz wsparcie ongoingowej komunikacji marki Pizzy Feliciana Dr. Oetkera, dzięki regularnym publikacjom mikorinfluencerów wybranych do kampanii. Agencja odpowiada za rekrutację influencerów do współpracy, koordynację i egzekucję zaplanowanych w ramach kampanii działań.