Streetcom kupuje Hash.fm

Informacja Prasowa - 06.08.2020
295

Streetcom kupuje Hash.fm

Streetcom kupuje Hash.fm

Agencja Streetcom odkupiła od Konrada Traczyka i koncernu Agora 100% udziałów w spółce Hash.fm.

Hash.fm jest właścicielem dwóch brandów: Fameshop – pierwszego sklepu  dla influencerów, posiadającego kilkunastotysięczną bazę mikro influencerów  i Hash.fm – pierwszej na rynku platformy dla influencerów. Agencja Streetcom nabyła udziały w sierpniu 2020 r., ale przejęcie struktur i prowadzenie projektów dla klientów zaczęto realizować już w marcu.

W efekcie akwizycji agencja zarządza markami handlowymi: Streetcom, InStars, Fameshop i Hash.fm. Streetcom to kampanie digitalowe 360°, e-sampling, obsługa social mediów i kampanie seedingowe, wykorzystujące półmilionową społeczność Streetcom. Marka InStars – szybkie i celowe generowanie opinii (marka powstała  pod koniec ub.r.). Fameshop – budowanie jakościowego contentu w oparciu o micro  i macro influencerów, a Hash.fm to pierwsza w Polsce platforma dla influencerów. Rozwój Streetcom jest zgodny ze strategią firmy, czyli kompleksowe działania 360°  z zakresu experience i influnecer marketingu we wszystkich segmentach rynku oraz kreacja i realizacja kampanii w digitalu ze szczególnym uwzględnieniem social mediów.

– Rozbudowa usług Streetcom, poprzez przejęcie Hash.fm oraz stworzenie w 2019 r. dodatkowej marki InStars to odpowiedzieć na obecne potrzeby rynku. Klienci oczekują kompleksowości, ale też punktowego i szybkiego reagowania na ich potrzeby – mówi Matylda Szymalska, prezes zarządu / CEO Streetcom. Zasoby Hash.fm  są komplementarne do naszych i w interesujący sposób poszerzają kompetencje Streetcom. Generowanie opinii w InStars czy budowanie szybkiego contentu poprzez Fameshop jesteś w stanie uruchomić w ciągu kilku, kilkunastu dni. Duże kompleksowe realizacje w ramach Streetcom, jak e-sampligu czy seedingu, wymagają większego nakładu czasu, ale też inne są ich założenia i cele. Wszystkie te elementy,  w połączeniu z obsługą social mediów, dają klientom kompleksowość działań – dodaje Matylda Szymalska.

Dzięki przejęciu agencja Streetcom rozszerzyła swoje portfolio o dodatkowych klientów. Obecnie realizowane są kampanie łączące zasoby firmy, wykorzystujące zarówno Streetcom jak i Hash.fm. Dodatkowo, w 2020 r. w wyniku działań  pro sprzedażowych i przetargów do klientów agencji Streetcom dołączyli m.in. Philips, Aldi, Henkel i Dulux.

Comments

comments

295
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...