Celem projektu jest wzrost sprzedaży oraz budowa świadomości marki jako producenta naturalnych kosmetyków
W ramach realizacji kampanii influencer marketingowej, agencja Streetcom odpowiada za kompleksowe działania promujące linię Hello Papaja – nowość w portfolio Orientany.
Nowość w portfolio marki – Orientana Hello Papaja – to linia kosmetyków z etylowaną witaminą C i ekstraktem z papai, stworzona z myślą o rozjaśnianiu skóry, poprawie jej elastyczności i redukcji przebarwień. Naturalne, aktywne składniki wspierają codzienną pielęgnację i odpowiadają na potrzeby osób z problemem nierównomiernego kolorytu i oznak zmęczenia skóry.
W kampanii wykorzystano silny kontekst wartości marki. Wraz z premierą nowej linii Orientana zainicjowała współpracę z Fundacją Red Panda Network, podejmując działania na rzecz ochrony pand rudych – gatunku zagrożonego wyginięciem. Symbolem kampanii została Panda Ruda, a marka zaadoptowała samca pandy imieniem Pinju, żyjącego w nepalskim rezerwacie.
Agencja Streetcom odpowiada za kompleksowe przygotowanie i przeprowadzenie kampanii z udziałem mikroinfluencerów, których celem jest zarówno wsparcie sprzedaży produktów Hello Papaja w sieci Rossmann, jak i budowanie wizerunku Orientany jako marki naturalnej i zaangażowanej społecznie. Streetcom koordynuje wszystkie działania w ramach kampanii, dbając o spójność przekazu i efektywność komunikacji.
Kampania zakończy się w kwietniu br.
Comments
