Stratosfera Voyager by Stratosfera – system badań Branded Customer Experience.

Informacja Prasowa - 27.08.2020
165

Stratosfera Voyager by Stratosfera – system badań Branded Customer Experience.

Stratosfera Voyager by Stratosfera – system badań Branded Customer Experience.

Stratosfera wprowadza autorskie badanie interakcji marki i klienta w trakcie jego podróży konsumenckiej. Podczas gdy typowe analizy Customer Experience rzadko uwzględniają markę, koncentrując się na kliencie, nowe podejście Voyager by Stratosfera bierze pod uwagę dwa punkty widzenia.

Znajomość mechanizmów skłaniających klientów do dokonania decyzji zakupowych zwiększa szanse na sukces, innymi słowy przynosi zyski przedsiębiorcom. Stratosfera od ponad 20 lat zgłębia metody badawcze, które pozwalają dokładnie zdefiniować klucz do sukcesu ekonomicznego firm. Podczas gdy prosty audyt prezentuje zwykle kondycję marki w danej grupie docelowej, bez zaadresowania jej specyficznej roli w konkretnych doświadczeniach konsumenta, nowe badanie Stratosfery daje znacznie lepszy obraz sytuacji. Voyager uwzględnia dualizm percepcyjny, bada zarówno markę (używając modelu Voyager BrandPower), jak i ścieżkę konsumencką. Jednocześnie, dokonywana jest także analiza multichannelingu, czyli przełączenia się klientów między kanałami oraz przyczyny i skutki takich zachowań. System badań Voyager można stosować do rozwiązywania różnego rodzaju problemów, z którymi borykają się firmy.

Dzięki analizie Voyager Stratosfera potrafi odpowiedzieć na wiele pytań klientów, wśród tych znajduje się między innymi – zdefiniowanie, które ścieżki konsumenckie są najważniejsze, jaka jest rola marki w poszczególnych doświadczeniach na ścieżce lub czy multichanneling dostarcza spójnych doświadczeń klientom. Co ważniejsze Voyager pozwala także określić KPI obsługi klienta, a to problem, z którym mierzy się wiele przedsiębiorstw – wspomina Artur Światosław Puszkiewicz Head of Research w Stratosferze. Dla uzyskania synergii marki z klientami, zespół analityków Stratosfery dokonuje między innymi pogłębionej analizy danych zastanych, bada również etnografię, przeprowadza sondaże i analizy semiotyczne.

Wnioski z badania Voyager mają szerokie zastosowanie, przeznaczone są zarówno dla usługodawców (finanse, energetyka, telekomy, retail), jak i marek dóbr szybko zbywalnych, marek masowych, ale także b2b.

Stratosfera to spółka należąca do Brand New Galaxy (BNG) platformy integrującej tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii.

Comments

comments

165
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...