StrategyWise: nowa firma na rynku public affairs i doradztwa komunikacyjnego

Informacja Prasowa - 05.12.2019
88

StrategyWise: nowa firma na rynku public affairs i doradztwa komunikacyjnego

W listopadzie oficjalną działalność rozpoczęła firma doradcza StrategyWise Public Affairs & Communications. Nowo powstała struktura realizuje programy PA, doradza w zakresie zarządzania ryzykami reputacyjnymi, kryzysami (issue & crisis management) oraz wspiera strategiczną komunikację korporacyjną. Wśród założycieli są Piotr Talarek, Barbara Paszkiewicz-Laskowska i Małgorzata Maliszewska, doradcy od lat specjalizujący się w złożonych projektach komunikacyjnych oraz Konrad Korobowicz, ekspert rynku finansowego.   

Zespół zarządzający StrategyWise ma na koncie setki zrealizowanych projektów z zakresu komunikacji. Fundamentem kompetencji firmy jest komunikacja korporacyjna w strategicznym ujęciu, a jej założyciele od lat rozwijają swoją ekspertyzę w zakresie PA, doradztwa regulacyjnego oraz komunikacji w kryzysie.

 

– Łączy nas przekonanie, że zarządzanie sytuacją kryzysową powinno zacząć się na długo przed jej wystąpieniem. Lwia część naszej pracy wykonywana jest poza światłami reflektorów i często koncentruje się na zapobieganiu zagrożeniom reputacyjnym i regulacyjnym. Niezbędne do tego jest doświadczenie biznesowe oraz szerokie spojrzenie na problem – powiedział Piotr Talarek, Partner Zarządzający.

 

StrategyWise stworzyła także grupę działających na różnych rynkach ekspertów, których usługi w zakresie komunikacji uzupełniają ofertę firmy. Poza partnerami z Polski, firma współpracuje także z doradcami w Brukseli, Berlinie i Londynie.

 

– Wśród butików doradczych wyróżnia nas sprawnie działająca struktura zewnętrznych doradców i konsultantów, specjalizujących się w różnych aspektach komunikacji. Świat usług profesjonalnych idzie w kierunku „zwinności” i elastyczności, które są elementem naszego modelu biznesowego.Wierzymy, że połączenie ekspertów różnych specjalności, pokoleń i kręgów kulturowych umożliwi spojrzenie na wyzwania naszych z klientów nowej perspektywy– powiedziała Barbara Paszkiewicz-Laskowska, Partnerka Zarządzająca.

StrategyWise rozpoczęła także współpracę z partnerami technologicznymi, dzięki czemu może oferować swoim klientom między innymi platformy badawcze, narzędzia przetwarzania danych czy niestandardowe wykorzystanie kanałów mediów społecznościowych.

***

Piotr Talarek, Partner Zarządzający StrategyWise. Posiada niemal 25-letnie doświadczenie w komunikacji, przez kilkanaście lat współtworzył TBT i Wspólnicy, a wcześniej przez dekadę – agencję Partner of Promotion. Absolwent zarządzania na Uniwersytecie Szczecińskim oraz bankowości inwestycyjnej na Uniwersytecie Gdańskim i Guildhill University.

 

Barbara Paszkiewicz-Laskowska, Partnerka Zarządzająca StrategyWise, jest ekspertką z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży. Przez ostatnie 8 lat współpracowała z TBT i Wspólnicy, gdzie pełniła funkcję Dyrektorki ds. Komunikacji Strategicznej. Ukończyła Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, posiada także dyplom MBA-SGH.

 

Małgorzata Maliszewska, Dyrektorka StrategyWise, z branżą doradztwa komunikacyjnego jest związana od ponad 8 lat. Przez ostatnie 6 lat pracowała w firmie TBT i Wspólnicy, ostatnio jako Senior Consultant. AbsolwentkaWydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim.

 

Konrad Korobowicz, Doradca StrategyWise, jest doświadczonym inwestorem z ponad 25-letnim doświadczeniem w bankowości oraz rynku funduszy VC i Private Equity. Managing Partner w ANAVA Capital, wcześniej Partner w Capital Partners. Pełnił też funkcję prezesa Inteligo i prezesa eCard. Absolwent prawa na UMCS, stypendysta Lock Haven University.

 

Comments

comments

88
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...