Strategiczne partnerstwo OLX i Abstra na kanale „Do Roboty”

Informacja Prasowa - 14.04.2021
223

Strategiczne partnerstwo OLX i Abstra na kanale „Do Roboty”

Strategiczne partnerstwo OLX i Abstra na kanale „Do Roboty”

Abstra rozpoczęło współpracę z partnerem strategicznym – OLX przy realizacji cyklu na kanale „Do Roboty” (YouTube) poświęconemu 52 różnym zawodom. Partnerstwo pozwoliło stworzyć formułę stanowiącą połączenie rozrywki z promocją kategorii OLX Praca.

Już 22 kwietnia na kanale „Do Roboty” startuje pierwszy odcinek z serii realizowanej przez Abstra na YouTube we współpracy strategicznej z OLX. Celem materiałów jest promocja kategorii OLX Praca.

Szukaliśmy idealnego partnera strategicznego, który pozwoli połączyć cele marki z realnymi potrzebami widzów i odbiorców. Zależało nam na współpracy z największym serwisem ogłoszeń, w tym ogłoszeń o pracę, jakim jest OLX. Dzięki partnerstwu na kanale „Do Roboty” dajemy widzom możliwość zobaczenia, jak wyglądają poszczególne zawody od kuchni. Za sprawą jednego kliknięcia mogą przenieść się z kanału na OLX Praca, gdzie czekają na nich aktualne oferty zatrudnienia. W ten sposób łączymy rozrywkę z pomocą w szukaniu miejsca zatrudnienia – powiedziała Aleksandra Pietrzyk-Zawadzka, VP sales & production.

„Praca” to jedna z największych kategorii w serwisie ogłoszeniowym OLX. W marcu 2021 roku kategorię odwiedziły 3,3 mln użytkowników (Mediapanel). Użytkownicy serwisu mogą szukać pracy w 30 kategoriach, w których miesięcznie pojawia się nawet 100 tys. ogłoszeń.

Z serwisu OLX korzysta średnio co trzeci Polak. Internet to nasze naturalne środowisko komunikacji z użytkownikami, dlatego dzięki twórcom kanału „Do Roboty” mamy nadzieję dotrzeć również do tych internautów, którzy są ciekawi zalet pracy w danym zawodzie i tego, jakich mogą spodziewać się zarobków. Jako największy job board w Polsce chcemy przedstawiać oferty z sektora blue i gray w sposób atrakcyjny dla widzów YouTubemówi Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX.Jednocześnie pracodawcom dodającym ogłoszenia w naszym serwisie chcemy dać możliwość zaprezentowania się w sieci i przedstawienia się swoim potencjalnym pracownikom z jak najlepszej strony.

Każdy z 52 odcinków poświęcony jest innej profesji, np. pracy elektryka, cukiernika czy architekta. Do tej pory powstały 4 odcinki testowe, które osiągnęły ponad milion wyświetleń. Kanał poprowadzi Wojtek Kaczmarczyk, który osobiście testuje każdy z zawodów.

Termin startu serii przewidziany został na 22 kwietnia. Kampania potrwa do końca roku.

Comments

comments

223
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...