Storytel Polska z kolejnymi statuetkami: cztery nagrody Kreatura 2019 oraz dwa wyróżnienia Dyrektor Marketingu 2019

Informacja Prasowa - 04.12.2019
280

Storytel Polska z kolejnymi statuetkami: cztery nagrody Kreatura 2019 oraz dwa wyróżnienia Dyrektor Marketingu 2019

Storytel Polska z kolejnymi statuetkami. W Warszawie Michał Szolc, Dyrektor Zarządzający, odberał aż cztery nagrody podczas gali Kreatura 2019, a w Jachrance Jakub Barzak został nagrodzony dwiema statuetkami podczas gali Dyrektor Marketingu Roku 2019.

Kreatura 2019

Nagrody 23. edycji konkursu Kreatura 2019 zostały wręczone podczas uroczystej Gali, która odbyła się 28 listopada 2019 roku w Warszawie. W konkursie niezależnej kreacji w reklamie – Kreatura 2019 – Storytel Polska został wyróżniony aż trzykrotnie w kategorii content marketing. Złotą statuetką kapituła nagrodziła serial audio Storytel Original „Autor Bestsellerów” jako najlepszy branded content, a „Atak na K2” zwyciężył w kategorii podcast branded content. Jury dostrzegło również kampanię realizowaną we współpracy z Borysem Szycem i „Jedyny w swoim rodzaju Sherlock Holmes” otrzymał Wyróżnienie w kategorii projekty celebryckie.

Wow. WOW.Dwie Kreatury, Wyróżnienie i Nagroda Specjalna za niebanalne formy reklamowe i rozwój kategorii podcastów i…

Opublikowany przez Michała Szolca Czwartek, 28 listopada 2019

 

To nie koniec nagród dla Storytel podczas Gali Kreatura 2019. Storytel Polska otrzymał również Nagrodę Specjalną „za niebanalne formy reklamowe i udział w rozwoju kategorii podcastów i audiobooków”.

Dyrektor Marketingu Roku 2019

Równolegle do gali Kreatura 2019, w Jachrance wręczono nagrody w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2019. Jakub Barzak, Marketing Manager, Storytel Polska odebrał aż dwie statuetki, w tym za najlepszy zespół marketingu. Kapituła nagrodziła go również  tytułem Dyrektora Marketingu Roku 2019 w kategorii Master of Digital Marketing.

Konkurs Dyrektor Marketingu Roku jest prestiżowym wydarzeniem, od 9 lat organizowanym przez Mediarun.com, w którym Kapituła Konkursu wyłania najlepszych marketerów i podkreśla ich kluczową rolę w budowaniu przewagi konkurencyjnej marek oraz przedsiębiorstw.

 

Comments

comments

280
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...