Stor9_ zarządzi komunikacją i wizerunkiem Lewandowskich

Informacja Prasowa - 21.06.2017
164

Stor9_ zarządzi komunikacją i wizerunkiem Lewandowskich

Anna i Robert Lewandowscy profesjonalizują komunikację i rozpoczynają ścisłą współpracę z firmą Stor9_ – informuje agencja w komunikacie prasowym. To pierwsza na polskim rynku organizacja łącząca obszary consultingu, komunikacji i produkcji contentu dedykowanego osobom publicznym. CEO firmy jest Anna Zielińska – wcześniej przez wiele lat związana z agencją Socializer, a następnie Isobar Polska należącą do grupy Dentsu Aegis Network.  

Właścicielami Stor9 są Robert Lewandowski, do którego należy 70% udziałów oraz jego przyjaciel – Tomasz Zawiślak, zajmujący się mediami społecznościowymi piłkarza. Lewandowscy są z jednej strony zaangażowani kapitałowo i firma po części należy do nich, z drugiej zaś są jej pierwszymi klientami.

– Stor9_ to dla mnie i mojej żony pewnego rodzaju centrala, która z jednej strony ma ułatwić zarządzanie naszymi działaniami o charakterze biznesowym, a z drugiej usprawnić naszą komunikację zewnętrzną, w szczególności tę internetową – mówi Robert Lewandowski.

 

lewandowscy

Stor9_ to wspólna inicjatywa Roberta i Anny oraz osób współpracujących z nimi w obszarze szeroko rozumianej komunikacji marketingowej (w tym bliskiego współpracownika Roberta Lewandowskiego – Tomasza Zawiślaka). Lewandowscy dostrzegli potrzebę stworzenia firmy, która będzie zarządzała ich aktywnościami biznesowymi, tak by nie rozpraszały ich one w podstawowej działalności zawodowej (kariera sportowa Roberta oraz dieta, treningi i aktywność sportowa Anny). Stor9_ ma umożliwić partnerską i sprawną współpracę ze środowiskiem marketingowym czy mediami. Poziom biznesowy, który osiągnęli Lewandowscy, stwarza potrzebę wdrożenia globalnych standardów – zarówno w działaniach zewnętrznych, jak i w ich własnej komunikacji. Stor9_ odpowiada na te potrzebę i stanowi dodatkowe wsparcie dla dotychczasowych współpracowników Lewandowskich.

Agencji zależy też na wzmocnieniu marki Lewandowskich poza Polską – tam jeszcze nie są tak dobrze rozpoznawalni jak w kraju nad Wisłą.

Dla Lewandowskich pracuje już kilkadziesiąt osób. – Ta grupa ciągle się rozrasta. I bardzo dobrze, ponieważ mamy coraz więcej rzeczy do zrobienia. Jesteśmy profesjonalistami. Żeby zachować światowe standardy, potrzebujemy wsparcia z zewnątrz. Dużo oczekujemy od siebie, ale również od ludzi, którzy z nami współpracują – komentuje Robert Lewandowski dla Forbes.pl.

Stor9_ będzie zajmować się marką Roberta i Anny Lewandowskiej, ale agencja zwraca uwagę na to, że w przyszłości otworzy się na współpracę również z innymi osobami.

Chcemy kontynuować tworzenie spójnych, wiarygodnych i przede wszystkim wysokiej jakości treści z udziałem Anny i Roberta. Jeśli będzie to content związany z kampaniami marketingowymi, to naszym głównym zadaniem będzie stworzenie takiej platformy komunikacji, która będzie działała korzystnie zarówno dla ambasadora, jak i dla promowanej marki. Wymiernym sukcesem będzie dla nas opowiadanie takich historii, które przełożą się na pozytywny odbiór użytkowników – mówi Anna Zielińska, CEO w Stor9_.

W skład Stor9_ wchodzi zespół doświadczonych specjalistów z dziedziny marketingu, reklamy i Public Relations. CEO firmy jest Anna Zielińska, która posiada ponad 10-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji marketingowej, a wcześniej pełniła funkcję New Business Directora w agencji Isobar Polska (grupa Dentsu Aegis Network). Zielińska pracowała dla marek takich jak HUAWEI, PANDORA, Mattel, BNP Paribas, MasterCard Poland, AXA Polska, NC+ ITI Neovision. Wcześniej współtworzyła agencję Socializer, która w roku 2014 została sprzedana do grupy DENSTU.

Comments

comments

164
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...