
Stena Line startuje z kampanią, w której stawia na wolność i swobodę
Informacja Prasowa - 14.03.2025„Podróżuj w stylu Stena Line”
Szwedzki operator promowy Stena Line rozpoczął swoją najnowszą kampanię „Podróżuj w stylu Stena Line”, mającą na celu zainspirowanie podróżnych do „powiedzenia ‘nie’ niewygodnym podróżom” i zamiast tego skorzystanie z komfortu, łatwości i swobody podróżowania drogą morską.
Osią kampanii, stworzonej we współpracy z Acne Dublin, jest minutowy spot autorstwa wielokrotnie nagradzanego reżysera Sama McGratha. Rodzina bohaterów, po treningu przygotowującym ich do walki o przestrzeń na walizki i wygniecione siedzenia, wchodzi na pokład – gdzie odkrywa, że ich podróż jest zaskakująco bezstresowa. Zamiast spodziewanych zmagań w podróży, mogą zrelaksować się i swobodnie odkrywać uroki rejsu ze Stena Line. Materiał będzie wykorzystywany na rynkach europejskich, w tym w Polsce.
„Nasza kampania ma na celu uchwycenie istoty podróżowania ze Stena Line i przypomnienie klientom, że podróż może i powinna być częścią odprężającego, wakacyjnego doświadczenia” – powiedziała Julia Kronberg, odpowiedzialna za marketing w Stena Line.
Dyrektor kreatywny ACNE Dublin, Ben Clifford, dodaje: „Czy ktoś jeszcze uważa, że stres związany z podróżą jest w jakikolwiek sposób wygodny lub relaksujący? ‘Podróżuj w stylu Stena Line’ znosi te niewygody”.
Ta zintegrowana kampania, koncentrująca się na doświadczeniach klientów na pokładzie, obejmuje działania w kanałach digital, social, print, display oraz na nośnikach pokładowych. Komunikacja pokazuje Stena Line jako przyjazną, przestronną alternatywę dla podróży w ścisku.
Wraz z uruchomioną organicznie kampanią wideo, we współpracy z OMG ruszą działania performance’owe oparte na atrybucyjnym doborze mediów. Mediaplannerzy przez cały okres kampanii będą dbali o jej optymalizację, aby zapewnić maksymalny impakt przy optymalnych wydatkach.
Zobacz spot: https://youtu.be/dwSlmdn04QQ
Zespół projektowy
Stena Line:
- Julia Kronberg, Head of Marketing
- Tina Zarei, Production Lead
- Linda Hugestrand, Content & Creative Manager
- Lynda Vance, Creative Lead
- Ana Carolina Jobim, Designer
- Marie Lindström, Art Director
ACNE Dublin:
- Creative Director: Ben Clifford
- Senior Art Director: James Carr
- Art Director: Nadine Kennedy
- Motion Designer: Cathal Humphreys
- Executive Creative Director: Dylan Cotter
- Account Director: Alison Smith
- Producer: Sarah Chadwick
Produkcja:
- Director: Sam McGrath
- DOP: Aidan Gault
- Production Company/ Service Production: Motherland / Warsaw Productions
- Producers: Keeva Bolger & Margaret Levingstone / Pola Łangowska
- Sound & Music: Avondale Studios / Birdbrain
Comments
