Stena Line startuje z kampanią, w której stawia na wolność i swobodę

Informacja Prasowa - 14.03.2025
151

„Podróżuj w stylu Stena Line”

Szwedzki operator promowy Stena Line rozpoczął swoją najnowszą kampanię „Podróżuj w stylu Stena Line”, mającą na celu zainspirowanie podróżnych do „powiedzenia ‘nie’ niewygodnym podróżom” i zamiast tego skorzystanie z komfortu, łatwości i swobody podróżowania drogą morską.

Osią kampanii, stworzonej we współpracy z Acne Dublin, jest minutowy spot autorstwa wielokrotnie nagradzanego reżysera Sama McGratha. Rodzina bohaterów, po treningu przygotowującym ich do walki o przestrzeń na walizki i wygniecione siedzenia, wchodzi na pokład – gdzie odkrywa, że ich podróż jest zaskakująco bezstresowa. Zamiast spodziewanych zmagań w podróży, mogą zrelaksować się i swobodnie odkrywać uroki rejsu ze Stena Line. Materiał będzie wykorzystywany na rynkach europejskich, w tym w Polsce.

„Nasza kampania ma na celu uchwycenie istoty podróżowania ze Stena Line i przypomnienie klientom, że podróż może i powinna być częścią odprężającego, wakacyjnego doświadczenia” – powiedziała Julia Kronberg, odpowiedzialna za marketing w Stena Line.

Dyrektor kreatywny ACNE Dublin, Ben Clifford, dodaje: „Czy ktoś jeszcze uważa, że stres związany z podróżą jest w jakikolwiek sposób wygodny lub relaksujący? ‘Podróżuj w stylu Stena Line’ znosi te niewygody”.

Ta zintegrowana kampania, koncentrująca się na doświadczeniach klientów na pokładzie, obejmuje działania w kanałach digital, social, print, display oraz na nośnikach pokładowych. Komunikacja pokazuje Stena Line jako przyjazną, przestronną alternatywę dla podróży w ścisku.

Wraz z uruchomioną organicznie kampanią wideo, we współpracy z OMG ruszą działania performance’owe oparte na atrybucyjnym doborze mediów. Mediaplannerzy przez cały okres kampanii będą dbali o jej optymalizację, aby zapewnić maksymalny impakt przy optymalnych wydatkach.

Zobacz spot: https://youtu.be/dwSlmdn04QQ

Zespół projektowy

Stena Line:

  • Julia Kronberg, Head of Marketing
  • Tina Zarei, Production Lead
  • Linda Hugestrand, Content & Creative Manager
  • Lynda Vance, Creative Lead
  • Ana Carolina Jobim, Designer
  • Marie Lindström, Art Director

ACNE Dublin:

  • Creative Director: Ben Clifford
  • Senior Art Director: James Carr
  • Art Director: Nadine Kennedy
  • Motion Designer: Cathal Humphreys
  • Executive Creative Director: Dylan Cotter
  • Account Director: Alison Smith
  • Producer: Sarah Chadwick

Produkcja:

  • Director: Sam McGrath
  • DOP: Aidan Gault
  • Production Company/ Service Production: Motherland / Warsaw Productions
  • Producers: Keeva Bolger & Margaret Levingstone / Pola Łangowska
  • Sound & Music: Avondale Studios / Birdbrain

Comments

comments

151
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...