Staszczak, Weisgerber oraz Smolińska dołączają do teamu kreatywnego Lubię to – linked by Isobar

Informacja Prasowa - 27.02.2017
268

Staszczak, Weisgerber oraz Smolińska dołączają do teamu kreatywnego Lubię to - linked by Isobar

 Paulina Weisgerber i  Agnieszka Staszczak, pracując jako team kreatywny na stanowiskach senior art directora i copywritera, będą odpowiadać za tworzenie konceptów kreatywnych dla wybranych klientów agencji.

Paulina Weisgerber do Lubię to trafiła z 180 heartbeats + Jung von Matt, gdzie pracowała jako art director. Swoją przygodę z reklamą rozpoczęła w Oglivy&Mather, a następnie związała się z agencją Leo Burnett, gdzie pracowała w dziale digital na stanowisku digital art directora.

Agnieszka Staszczak, która przez ostatnie trzy lata związana była z agencją 180 heartbeats + Jung von Matt, gdzie pracowała na stanowisku copywritera. Tam też współtworzyła realizowaną z Getin Bank akcję „Zbliż Wakacje”, która zdobyła złoto w Innovation AD 2016. Wspólnie z Pauliną Weisgerber realizowały projekty dla klientów takich jak: Google, Zwolnieni z Teorii czy Avon. Ich ostatnim, zrealizowanym tam projektem jest kampania dla Budżetu Partycypacyjnego Miasta Stołecznego Warszawa.

Katarzyna Smolińska w Lubię to – linked by Isobar objęła stanowisko art directora. Do agencji przeszła z Leo Burnett, gdzie jako digital art director współtworzyła koncepty dla klientów takich jak Samsung, Vision Express i Metlife. Współpracowała również z wrocławską agencją Effectica oraz realizowała projekty jako freelancer.

Zobacz:

Marka Pilsner Urquell ruszyła z kampanią „Wzór Piwnego Smaku”

Comments

comments

268
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...