Startuje Power of Content Marketing Awards 2021
Startuje Power of Content Marketing Awards 2021
Stowarzyszenie Content Marketing Polska zaprasza do udziału w 13. edycji konkursu na najlepsze projekty contentmarketingowe. Pierwsze zgłoszenia będą przyjmowane już od 10 maja.
Power of Content Marketing Awards to konkurs, w którym oceniane są narzędzia contentmarketingowe, strategie oraz działania multikanałowe realizowane zarówno w formie print, jak i digital. Jego celem jest upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów contentmarketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich.
W tym roku projekty można zgłaszać aż w 55 konkursowych kategoriach, w tym w kategorii specjalnej – hub contentowy oraz sześciu nowych: komunikacja video dla pracowników, podcast/audiobook dla klientów, książka jako narzędzie marketingowe, projekt komunikacji wewnętrznej, projekt CSR oraz projekt contentmarketingowy dla pracowników.
– Nowe kategorie to wyjście naprzeciw potrzebom konkursowym reprezentantom różnych stron rynku. Od klientów, przez wydawców, po agencje. Wierzymy, że nowe możliwości zgłoszeń poszerzą grono chętnych i urozmaicą nagradzane prace – mówi Agnieszka Gajzler, prezes Stowarzyszenia Content Marketing Polska.
Ocenie jury – składającego się z ekspertów w dziedzinie content marketingu, public relations, projektowania prasowego, typografii, fotografii, grafiki oraz dziennikarstwa – podlegać będą projekty zrealizowane pomiędzy 10 maja 2020 r. a 10 maja 2021 r.