Startuje kampania radiowa Beckers wokół wakacyjnego konkursu

Informacja Prasowa - 16.07.2018
285

Startuje kampania radiowa Beckers wokół wakacyjnego konkursu

Ruszyła kampania radiowa promująca wakacyjny konkurs marki farb Beckers „Uchwyć barwy lata”, w którym do wygrania jest blisko 120 nagród. Spoty w ramach akcji emitowane są w głównych ogólnopolskich stacjach radiowych. Wspierają je również działania na portalach internetowych i w mediach społecznościowych marki. Kampania trwa do czasu zakończenia konkursu, tj. do 12 sierpnia 2018 r. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Arena Media.

– Lato sprzyja remontom, inspirując barwami i zachęcając do zmian domowego wystroju, ale jest to również czas relaksu i beztroskiej radości. W konkursie Beckers chcemy połączyć wszystkie te elementy i zachęcać do zabawy kolorami, tak by po pracy związanej z metamorfozą wnętrz, można było wygrać wspaniałe wakacje czy przydatne w podróży sprzęty i wybrać się na zasłużony odpoczynek – mówi Aneta Stopa, brand manager marki Beckers.

W konkursie „Uchwyć barwy lata” do wygrania jest prawie 120 nagród, w tym 3 trwające tydzień rejsy po Morzu Śródziemnym, 15 tabletów z projektorem i 100 kolorowych aparatów Instax. By zawalczyć o jedną z nich, należy kupić min. 5 litrów dowolnej farby Beckers, zarejestrować posiadany paragon na stronie www.konkursbeckers.pl i wysłać zdjęcie pokazujące barwy lata. Zgłoszenia przyjmowane są do 12 sierpnia, a rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 21 sierpnia 2018 roku.

Szczegółowy regulamin konkursu dostępny jest na stronie www.konkursbeckers.pl.

Comments

comments

285
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...