Public relations dla klubów sportowych i zawodników
Startuje A&M Sport Creative Project założony przez Adama Koprowskiego oraz Maksa Michalczaka. Pomysłodawcy projektu udzielać będą klubom sportowym i zawodnikom pomocy w zakresie działań social mediowych, wizerunkowych oraz marketingowych.
„Odpowiadamy za komunikację marketingową i wizerunkową. Czynimy to w mediach społecznościowych oraz tradycyjnych na podstawie przygotowanej strategii, dbając o wizerunek danego sportowca, klubu i organizacji. Budujemy i pogłębiamy kontakty z dziennikarzami, kibicami oraz sponsorami, a także reagujemy w kryzysowych sytuacjach” – wyjaśnia Adam Koprowski.
„Mamy za sobą wieloletnią praktykę w komunikacji sportowej dzięki aktywności zawodowej zarówno w Wiśle Kraków SA, jak i Ekstraklasie SA, łączymy ją z doświadczeniem wynikającym z pracy dla Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz agencji Eura7 i Abanana. To mocne fundamenty, chcemy je wykorzystać w działaniach na rzecz sportowców i klubów sportowych” – dodaje Maks Michalczak.
„Następuje coraz większa profesjonalizacja klubów. Pojedynczy zawodnicy są natomiast często osamotnieni w prowadzeniu swoich kanałów w social mediach lub nie prowadzą ich wcale. Dzięki naszemu projektowi mogą otrzymać wsparcie, które będzie wynikiem zaplanowanej i spójnej komunikacji widocznej także w kontaktach ze światem sportu, w tym z potencjalnymi sponsorami czy partnerami klubów” – twierdzi Koprowski.
A&M Sport Creative Project proponuje:
- wsparcie i obsługę mediów społecznościowych sportowców,
- szkolenia z zakresu PR i mediów społecznościowych,
- doradztwo w zakresie wizerunku,
- wsparcie PR-owe w kontaktach z kibicami, mediami, sponsorami oraz w sytuacjach kryzysowych,
- koordynację działań marketingowych i sponsoringowych,
- organizację wydarzeń sportowych.
Adam Koprowski od lat zajmuje się komunikacją medialną. Obecnie związany jest zawodowo z Uniwersytetem Jagiellońskim, a wcześniej z Wisłą Kraków SA oraz firmą marketingową SALESmanago.
Maks Michalczak specjalizuje się w komunikacji marketingowej oraz sportowej. Realizuje zadania PR-owe w agencji marketingowej Abanana, do której trafił z Ekstraklasy SA, gdzie odpowiadał za komunikację z mediami sportowymi. Wcześniej przez dziewięć lat pracował w Wiśle Kraków SA.