Startują LifeTube Boosters – otwarte szkolenia dla twórców internetowych!

Informacja Prasowa - 09.04.2019
25

Startują LifeTube Boosters - otwarte szkolenia dla twórców internetowych!

Startują LifeTube Boosters – otwarte szkolenia dla twórców internetowych!

AniaMalujeLTBoosters.jpg
Kwietniowa edycja LifeTube Boosters odbędzie się wokół tematu Fake Influencerów. Ania Kęska z tematem „I tak widać, że oszukujesz, czyli dlaczego sztuczne pompowanie Instagrama nie ma sensu” bez sentymentów pokaże, jak łatwo klienci wykrywają, że influencer wykorzystuje boty lub kupuje lajki. Dodatkowo zaprezentuje, jak wyglądają dobre i uczciwe praktyki rozwijania konta na Instagramie, które na dłuższą metę procentują zdecydowanie bardziej, niż wykorzystywanie sztucznie pompujących mechanizmów. Ekspert z TalentMedia – Marcin Pyć, zawodowo odpowiedzialny za analitykę treści oraz współtworzenie strategii komunikacji dla marek, skupi się natomiast na przedstawieniu dobrych i złych praktyk dystrybucji treści na YouTube.
Od początku naszego istnienia wiemy, że twórca internetowy to pełnoprawny – i do tego bardzo wymagający – zawód. Z tygodnia na tydzień pojawiają się nowe narzędzia i trendy, w których muszą odnaleźć się wszyscy influencerzy. Jako sieć partnerska chcemy zapewnić youtuberom dostęp do sprawdzonej, wartościowej wiedzy, która pomoże im w skutecznym rozwijaniu swoich kanałów i podnoszeniu standardów polskiego rynku influencer marketingu

– dodaje Kamil Bolek, CMO LifeTube.

MarcinPyćLTBoosters.jpg
LifeTube od lat organizuje cykl szkoleń z zakresu wideo i influencer marketingu. Na LifeTube Boosters – bo tak nazywają się warsztaty – wypowiadają się specjaliści i twórcy z sieci partnerskiej oraz zaproszeni eksperci. 11 kwietnia odbędzie się pierwsze po reaktywacji, otwarte dla wszystkich chętnych wydarzenie, które hostuje Kawiarnia #TAG – najbardziej instagramowe miejsce w Warszawie. Celem szkoleń jest edukacja twórców internetowych oraz tworzenie pola do dyskusji na tematy istotne z punktu widzenia wszystkich osób tworzących treści w internecie.
Wstęp bezpłatny po wcześniejszej rejestracji
Link do zapisów: https://forms.gle/LnHTgZWoJgpQLTkD9

Agenda spotkania:
17:30 – 18:00 – networking
18:00 – 19:00 – Marcin Pyć, Audience Specialist TalentMedia, “Dobre i złe praktyki dystrybucji treści na YouTube”
19:00 – 20:00 – Ania Kęska, autorka bloga Ania Maluje, „I tak widać, że oszukujesz, czyli dlaczego sztuczne pompowanie Instagrama nie ma sensu” 20:00 – 22:00 – networking

Kiedy: czwartek, 11.04.2019, 17:30
Gdzie: Kawiarnia #TAG, ul. Prosta 53, Warszawa

Comments

comments

25
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...