STARS i WFA ogłaszają plany uruchomienia Polskiego Stowarzyszenia Reklamodawców

Informacja Prasowa - 11.07.2019
262

STARS i WFA ogłaszają plany uruchomienia Polskiego Stowarzyszenia Reklamodawców

Plany powstania nowego stowarzyszenia reklamodawców w Polsce zostały ogłoszone przez STARS, największą polską firmę doradczą ds. mediów oraz Światową Federację Reklamodawców (WFA). Celem inicjatywy jest uruchomienie Polskiego Stowarzyszenia Reklamodawców do końca 2020 r., które ma stać się nowym i znaczącym głosem interesów marketerów w Polsce.

Łączne roczne wydatki na reklamę w naszym kraju wynoszą obecnie ok 9,5 mld zł (2,5 mld USD) co sprawia, że Polska jest jednym z większych rynków na świecie bez lokalnego stowarzyszenia reprezentującego środowisko reklamodawców.

Polskie Stowarzyszenie Reklamodawców będzie organizacją niezależną, non-profit, ukierunkowaną na współpracę członkowską marketerów, by pomóc im sprostać wspólnym wyzwaniom rynkowym i umożliwić im dzielenie się doświadczeniami.

Rolą STARS jest ułatwienie budowania stowarzyszenia od podstaw i zgromadzenie szerokiego poparcia polskich marketerów, a rolą WFA zachęcenie swoich międzynarodowych członków-reklamodawców, którzy prowadzą działalność w Polsce, do zasilenia szeregów nowej organizacji.

Rafał Szysz, założyciel i CEO STARS, który będzie pełnił funkcję tymczasowego lidera inicjatywy o roboczej nazwie advertisers.pl, powiedział: „Bardzo nas cieszy, że ostatnio reklamodawcy stali się bardziej aktywni i głośniej mówili o swoich potrzebach w Polsce. Powołanie Polskiego Stowarzyszenia Reklamodawców będzie opierać się o ten naturalny wzrost aktywności i pomoże podnieść ważność interesów reklamodawców na naszym rynku, a także umożliwi ścisłą współpracę z globalną społecznością reklamową prowadzoną przez WFA.

Stephan Loerke, dyrektor generalny WFA, powiedział: „To, co sprawia, że WFA jest naprawdę globalne, to krajowe stowarzyszenia reklamodawców w naszej sieci, które walczą i bronią interesów reklamodawców lokalnie. Z niecierpliwością czekamy na bliską współpracę z Rafałem i STARS, aby urzeczywistnić powstanie Polskiego Stowarzyszenia Reklamodawców i pomóc marketerom w Polsce w dostarczaniu skutecznej, wydajnej i zrównoważonej komunikacji marketingowej.

źródło: https://stars.com.pl/advertisers.pl/

Comments

comments

262
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...