Stars From The Stars: Pierwsza polska marka kosmetyczna na Twitchu

Jerzy Ciszewski - 20.10.2022
267

Nieuczesana, Shini Waifu i Shiianah

Stars From The Stars: Pierwsza polska marka kosmetyczna na Twitchu

 

Marka Stars from the Stars rozbudowuje swoje portfolio o nową linię kosmetyków do makijażu. W rozpoczynającej się kampanii promocyjnej kluczową rolę odegrają czołowe polskie streamerki – Nieuczesana, Shini Waifu oraz Shiianah.

Stars from the Stars to polska marka naturalnych kosmetyków, współtworzona przez najpopularniejszych twórców internetowych. Dotychczas brand tworzył wysokiej jakości kosmetyki do pielęgnacji włosów i ciała oraz kolekcje lakierów hybrydowych, jednak tym razem producent zdecydował się wprowadzić na rynek linię do makijażu. Kampania toczy się pod hasłem „Gram i wyglądam tak jak lubię”.

Gamerzy i gamerki to ogromna społeczność indywidualistów, którzy uwielbiają wyrażać siebie. W grze robią to poprzez spersonalizowane skiny, wyposażenie czy sam playstyle, jednak na co dzień – także poza ekranem – również chcą podkreślić swój charakter. To cecha, która zachęciła nas do wejścia w świat gamingu. Nowa linia Stars from the Stars daje ogromne możliwości makijażu i sprzyja eksperymentom ze swoim wyglądem. Jestem więc pewien, że trafi w gusta graczy – mówi Maciej Zegarski, Prezes Zarządu w Stars.Space.

W kampanii Stars from the Stars wezmą udział najpopularniejsze polskie streamerki – Nieuczesana, Shini Waifu i Shiianah. W środowisku graczy dziewczyny znane są z zamiłowania do eksperymentów ze swoim ubiorem i wyglądem, a także z tworzenia spektakularnych kreacji cosplayowych. Podczas transmisji na żywo widzowie będą mogli m.in. sugerować im wybór konkretnych kosmetyków, kolorów lub koncepcji na makijaż.

 

Sam pomysł wprowadzenia marki  pojawił się podczas naszej wizyty na tegorocznym Twitchconie w Amsterdamie. Nowa linia i towarzysząca jej kampania powstały w taki sposób, by marka mogła zachować swój internetowy rodowód – a jednocześnie odważnie wkroczyć w nowy sektor i dotrzeć do nowej społeczności. Tym samym Stars from the Stars stała się pierwszą polską marką kosmetyczną, która prowadzi na Twitchu strategiczne działania – dodaje Kamil Jaworski z agencji GetHero, która prowadzi kampanię nowych produktów.

Wśród kosmetyków z nowej linii znalazły się paletki do cieni, tusze do rzęs, rozświetlacze , pudry, a także błyszczyki i olejki do ust oraz pomady i mydełko do brwi. Wszystkie produkty mają wegańską formułę. Od 30 września 2022 r. nowa kolekcja Stars from the Stars jest dostępna w drogeriach Rossmann oraz na stronie www.starsfromthestars.pl.

 

Kampanią na Twitch rozpoczyna działania w obszarze gamingu, które w ramach swojej strategii będzie kontynuować i poszerzać o nowe kanały dotarcia.

Comments

comments

267
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...