Starcom wygrywa przetarg na obsługę Lendo Group w Polsce
Starcom wygrywa przetarg na obsługę Lendo Group w Polsce
Agencja mediowa Starcom rozpoczyna współpracę ze szwedzką firmą Lendo, liderem pośrednictwa finansowego on-line w Skandynawii. W Polsce firma będzie funkcjonować pod marką Lendo Polska, a Starcom będzie ją wspierał w zakresie planowania i zakupu mediów offline i online.
Starcom po wygranym przetargu zajmie się planowaniem i zakupem wszystkich mediów offline oraz online na potrzeby działań reklamowych Lendo i promowania platformy lendopolska.pl. W przetargu, oprócz zwycięskiej agencji, brał udział dom mediowy Havas. Starcom jest pierwszą agencją mediową, która będzie obsługiwać tego Klienta na polskim rynku.
Starcom na etapie postępowania przetargowego przekonał nas nie tylko bardzo dobrym planem mediowym, ale również wiedzą w obszarze strategii i analityki biznesowej. Agencja udowodniła, że zna i rozumie nasze cele biznesowe oraz zrealizuje je w najbardziej efektywny sposób – mówi Monika Talaga -Piotrowska – dyrektorka marketingu Lendo w Polsce.
Wartość kontraktu nie została ujawniona. Umowa ma charakter długoterminowy. Pierwsze kampanie we współpracy ze Starcomem rozpoczną się w maju bieżącego roku.
Comments
