Starcom dla marki Tarczyński
Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, zajmie się obsługą mediową marki Tarczyński, niekwestionowanego lidera w kategorii kabanosów i przekąsek białkowych w Polsce.
Decyzja o rozpoczęciu współpracy ze Starcomem zapadła w wyniku przeglądu ofert domów mediowych.
– Tarczyński to silna i ambitna marka, która niezwykle dynamicznie się rozwija. Stawiamy na nowoczesną komunikację i odważnie sięgamy po innowacyjne rozwiązania. Agencja Starcom przekonała nas do siebie przede wszystkim dojrzałym biznesowym podejściem do naszej marki, a także doświadczeniem i kompetencjami, idealnie wpisującymi się w nasze potrzeby. Pozytywne wrażenie zrobiła na nas zaprezentowana przez agencję strategia, a warunki finansowe ostatecznie przypieczętowały decyzję – mówi Tomasz Tarczyński, Członek Zarządu, Dyrektor Marketingu i Eksportu Tarczyński S.A.
Starcom będzie odpowiedzialny za tworzenie strategii komunikacji oraz planowanie i zakup mediów już od początku 2021 roku.
– Jestem ogromnie dumna z wygranej i pozyskania tak ambitnego Partnera, jakim jest Tarczyński. Największe gratulacje należą się mojemu zespołowi, którego ogromne zaangażowanie i wiedza pozwoliły zaprezentować Klientowi strategię komunikacji godną lidera tak dynamicznie rozwijającej się kategorii. Bardzo się cieszę, że przekonaliśmy zespół i Zarząd Tarczyński S.A. do rozpoczęcia długoterminowej współpracy ze Starcomem – dodaje Magda Kolenkiewicz, Dyrektor Generalna Starcom.