Starbucks wybiera agencję do obsługi social media na 7. europejskich rynkach
Informacja Prasowa - 15.05.2017Starbucks wybiera agencję do obsługi social media na 7. europejskich rynkach
Agencja kreatywno-strategiczna McCann & MRM została wybrana do obsługi marki Starbucks w mediach społecznościowych i będzie odpowiedzialna za realizację strategii komunikacji jako wiodąca agencja dla siedmiu rynków Europy – Polski, Niemiec, Czech, Słowacji, Rumunii, Bułgarii i Węgier. Starbucks to kolejna po KFC marka z porfolio AmRest Holding SE, dla której działania poprowadzi McCann & MRM.
Marka Starbucks to największa, licząca kilkadziesiąt tysięcy lokali na świecie, sieć kawiarni. Zadaniem McCann & MRM będzie wsparcie marki Starbucks w planowanych dla poszczególnych rynków mediach społecznościowych.
Dokonując wyboru agencji szukaliśmy u naszego potencjalnego partnera takich cech jak kreatywność, szybkość reakcji na zmieniające się trendy oraz umiejętność wykorzystania najnowszych rozwiązań w obszarze mediów społecznościowych w ramach przyjętej przez nas strategii działania. Wierzę, że wiedza i doświadczenie McCann & MRM oraz oddziałów McCann Worldgroup w CEE przełoży się na optymalne wdrożenie koncepcji komunikacji Starbucks – powiedziała Karolina Kobiela, Senior New Media Manager AmRest.
Jesteśmy niezmiernie dumni z faktu, że tak prestiżowy klient powierzył nam pokierowanie komunikacją w mediach społecznościowych dla kolejnej marki na rynku lokalnym oraz w sześciu państwach Europy Środkowo-Wschodniej. To prawdziwe wyzwanie, wymagające innowacyjnych, angażujących rozwiązań,którymi zamierzamy wspierać ekspansję marki Starbucks – powiedział Wojciech Borowski, Prezes Zarządu McCann Worldgroup w Polsce.
Agencja została wyłoniona na drodze przetargu. Współpraca ma charakter długoterminowy.