Starbucks pojawił się we Włoszech i może mieć spore trudności, aby przekonać do siebie mieszkańców

Redakcja PR - 10.09.2018
90

Starbucks zdecydował się na bardzo odważny krok i otworzył pierwszą kawiarnię w europejskiej stolicy kawy – we Włoszech.

Włosi znany są  ze swojego zamiłowania do picia kawy, głównie espresso, które jest stosunkowo tanie. Dodatkowo, piją go najczęściej w małych, lokalnych kawiarniach. Czy nowo otwarty lokal sieci pod nazwą Starbucks Reserve Roastery zdobędzie ich serca?

Wyniki ankiety przeprowadzonej przez „The Local Italy” pokazują, że niekoniecznie. Na pytanie o wejście kawiarni do Włoch większość ankietowanych (aż 87 proc.) odpowiedziała: „Nie, dziękuje”. Zadowolone z faktu pojawienia się Starbucksa na Półwyspie Apenińskim wyraziło tylko 4 proc. respondentów.

Tymczasem w Polsce Starbucks rozwija się w najlepsze. Przedstawiciele sieci deklarują, że w ciągu najbliższej dekady są w stanie podwoić liczbę placówek z obecnych 64. Nowe kawiarnie chcą stawiać przede wszystkim w mniejszych miejscowościach.

 

Źródło: InnPoland.pl

Comments

comments

90
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...