Stanowisko Zarządu Związku Firm Public Relations  w sprawie praktyk rynkowych firmy R4S

Informacja Prasowa - 18.11.2020
55

Stanowisko Zarządu Związku Firm Public Relations  w sprawie praktyk rynkowych firmy R4S

Stanowisko Zarządu Związku Firm Public Relations  w sprawie praktyk rynkowych firmy R4S relacjonowanych w domenie publicznej przez media i poprzez indywidualne oświadczenia

Zarząd ZFPR, obserwując na przestrzeni ostatnich dni wzmożoną skalę doniesień na temat działalności firmy R4S, uznaje opisywane praktyki za stojące w całkowitej sprzeczności z definicją oraz standardami public relations. Jako niespełniające norm naszej profesji, nie powinny być w jakikolwiek sposób z nią wiązane ani tym bardziej utożsamiane, a tym samym podmiot prowadzący tego typu działania nie może określać siebie ani być nazywanym firmą bądź agencją PR.

Public Relations to budowanie relacji w oparciu o rzetelną i profesjonalną oraz pozytywną komunikację, z poszanowaniem dobra wspólnego, ładu biznesowego oraz wszelkich norm prawnych. Jako organizacja branżowa z 20-letnim stażem stoimy na straży tak pojmowanej praktyki PR, która jest jedyną obowiązującą definicją naszego zawodu.

Związek Firm PR przyjmuje w ramach samoregulacji szereg rozwiązań oraz realizuje i promuje na rynku aktywności służące dbałości o najwyższe normy i standardy profesjonalnych usług PR. Należą do nich między innymi nasze statutowe dokumenty, takie jak Kodeks Etyki PR oraz Kodeks Dobrych Praktyk.

Zarząd ZFPR

Comments

comments

55
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...