Stanisław Serafin dołączył do Nieagencji

Informacja Prasowa - 30.05.2019
227

Stanisław Serafin dołączył do Nieagencji

Szeregi Nieagencji – firmy specjalizującej się w cyfrowej transformacji – zasilił Stanisław Serafin, który objął stanowisko Nie-kreatywnego. Do jego zadań należeć będzie kreacja.

Stanisław Serafin jest studentem Wydziału Zarządzania UW. Mimo młodego wieku ma już na koncie stworzenie własnej marki tworzącej wyjątkowe muchy – MUCHAMA. Kompetencje w dziedzinie obsługi klienta rozwijał prowadząc gości przez historie w michelinowskiej restauracji. To doświadczenie nauczyło go doskonałego rozumienia potrzeb nawet najbardziej wymagających klientów. Był też stypendystą Pasjopolis.

Nieagencja to marka specjalizująca się w cyfrowej transformacji. Zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii komunikacji, obsługą mediów społecznościowych, realizacją działań niestandardowych, a także kampanii reklamowych. Stawiając na kompleksową obsługę swoich klientów, poza konsultingiem, firma ma w swojej ofercie również egzekucję działań i realizację programów edukacyjno-szkoleniowych. Jej założycielami są Bartek Wilim i Marcin Żukowski.

Jako nowy członek zespołu Nieagencji, Stanisław będzie odpowiedzialny za kreowanie komunikacji w związku z projektami Nieagencji, a także rozwój nowych produktów kreatywnych w portfolio marki.

Comments

comments

227
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...