Stanisław Serafin dołączył do Nieagencji
Szeregi Nieagencji – firmy specjalizującej się w cyfrowej transformacji – zasilił Stanisław Serafin, który objął stanowisko Nie-kreatywnego. Do jego zadań należeć będzie kreacja.
Stanisław Serafin jest studentem Wydziału Zarządzania UW. Mimo młodego wieku ma już na koncie stworzenie własnej marki tworzącej wyjątkowe muchy – MUCHAMA. Kompetencje w dziedzinie obsługi klienta rozwijał prowadząc gości przez historie w michelinowskiej restauracji. To doświadczenie nauczyło go doskonałego rozumienia potrzeb nawet najbardziej wymagających klientów. Był też stypendystą Pasjopolis.
Nieagencja to marka specjalizująca się w cyfrowej transformacji. Zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii komunikacji, obsługą mediów społecznościowych, realizacją działań niestandardowych, a także kampanii reklamowych. Stawiając na kompleksową obsługę swoich klientów, poza konsultingiem, firma ma w swojej ofercie również egzekucję działań i realizację programów edukacyjno-szkoleniowych. Jej założycielami są Bartek Wilim i Marcin Żukowski.
Jako nowy członek zespołu Nieagencji, Stanisław będzie odpowiedzialny za kreowanie komunikacji w związku z projektami Nieagencji, a także rozwój nowych produktów kreatywnych w portfolio marki.