Stanisław Góralczyk posiada 24-letnie doświadczenie w sprzedaży i marketingu, które zdobywał w branżach IT i Telecom. Jest specjalistą w tworzeniu i zarządzaniu zespołami handlowymi, a także budowaniu kanałów sprzedaży i relacji z partnerami biznesowymi. Studiował na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.
Wcześniejsze doświadczenia zawodowe zdobywał m.in. w polskim oddziale firmy Intel Corporation, w której przeszedł ścieżkę od wspierania kanału dystrybucyjnego, poprzez zarządzanie współpracą z największymi producentami komputerów osobistych w regionie CEE, aż do Dyrektora Sprzedaży Client Computing Group w regionie Centralnej i Wschodniej Europy. Zarządzał też zespołem odpowiedzialnym za rozwój sprzedaży na rynku konsumenckim, a także projektami wspierającymi marketingowo ten kanał (m.in. zaistnienie w Polsce znanego wydarzenia esportowego Intel Extreme Masters). W ostatnich latach Góralczyk zarządzał natomiast Departamentem Produktów i Usług w firmie FCA Sp. z o.o., która jest jednym z największych integratorów technologii światłowodowej w Polsce.