SprzedawAI więcej  – rozwiązanie biznesowe wykorzystujące sztuczną inteligencję

Informacja Prasowa - 22.10.2020
179

SprzedawAI więcej  – rozwiązanie biznesowe wykorzystujące sztuczną inteligencję

SprzedawAI więcej  – rozwiązanie biznesowe wykorzystujące sztuczną inteligencję

Agencja digital marketingu They.pl na początku 2020 roku uruchomiła nowy projekt mediowy z wykorzystaniem modeli opartych na sztucznej inteligencji – THEY.MEDIA. Celem prowadzonych kampanii reklamowych realizowanych z wykorzystaniem AI jest przede wszystkim integracja wielu kanałów komunikacji i optymalizacja ich wzajemnych zależności. THEY.MEDIA to rozwiązanie dedykowane przede wszystkim markom docierającym do dużej grupy odbiorców. Ich działanie generuje bowiem wiele zależności między kanałami reklamowymi oraz możliwości redukcji kosztów i zwiększenia jakości ruchu.

Według Forrester Consulting aż 75% firm e-commerce zaadaptowało technologię opartą na sztucznej inteligencji (AI) lub jest na etapie jej adaptacji, a 95% z nich uważa AI za przyszłość. Uruchomienie marki THEY.MEDIA było więc dla agencji naturalnym kierunkiem rozwoju. Jej przedstawiciele prezentują pogląd, że działania marketingowe wykorzystujące sztuczną inteligencję to gwarancja zwiększenia sprzedaży online i offline, a także wpływu na doświadczenia zakupowe oraz decyzje biznesowe konsumentów.

Dzięki wdrożeniu nowej technologii bazujacej na silnikach sztucznej inteligencji, takich jak eCRM firmy Synerise, której jesteśmy partnerem, międzynarodowej platformy CDP oraz inteligentnych silników reklamowych (Programmatic, Social Ads), nasi klienci mają do dyspozycji kompletne rozwiązania bazujące na sztucznej inteligencji, dzięki którym jesteśmy w stanie prowadzić cały lejek sprzedażowy, mocno zwiększając efektywność prowadzonych przez nas projektów już w bardzo krótkim czasie – mówi Mikołaj Salecki, Digital Business Director w THEY.MEDIA.

Z rozwiązań They.pl korzystają obecnie m.in. takie marki, jak: Booking.com, Bridgestone, CCC, H&M,  New Balance, RTV Euro AGD, Tubądzin czy Velux.

Działania wykorzystujące sztuczną inteligencję wspierają procesy sprzedażowe prowadzone przez naszych klientów. Korzystając z AI, wprowadziliśmy na polski rynek m.in. trzy modele obuwia New Balance. Działania digital 360° wsparte silnikami AI w wybranych systemach reklamowych pozwoliły nam dotrzeć do ponad 12 mln użytkowników – podkreśla Mikołaj Salecki. Sztuczna inteligencja odegrała także kluczową rolę w opracowaniu oraz wdrożeniu koncepcji długofalowych działań promocyjnych oraz reklamowych na rynkach polskim i niemieckim, mających na celu bezpośrednie wygenerowanie sprzedaży w kanałach online dla marki Candy. Udało nam się wówczas zaangażować ponad 10 tys. uczestników promocji oraz dotrzeć w efektywny sposób do ponad 90% grupy docelowej – dodaje Mikołaj Salecki.

Oferta THEY.MEDIA to nie tylko zaawansowana technologia, ale cały proces tworzenia skutecznych kampanii reklamowych – począwszy od przygotowania strategii marki, produktów, produkcji materiałów oraz wykorzystania zaplecza Data Science They.pl, poprzez kampanie oparte na AI w wyszukiwarkach, formatach displayowych czy eCRM, a skończywszy na kampaniach celowanych – lead generation, ROPO czy kampaniach e-trade i marketplaces.

Zmieniamy teraźniejszość mediów cyfrowych. W naszych działaniach łączymy kreatywność z efektywnością, sprawiając, że sztywny świat liczb, w którym najważniejszy jest wynik, zaczyna inspirować do działania. Udowadniamy, że sztuczna inteligencja wspiera procesy cyfrowe, pozytywnie wpływając na ich zmianę – podsumowuje Mikołaj Salecki.

 

Comments

comments

179
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...