Ruszyła nowa kampania marki Lirene. Za działania realizowane w digitalu odpowiada agencja VMLY&R Poland.
Nikt nie zna potrzeb kobiet lepiej niż… one same. Dlatego zespół Laboratorium Naukowego Lirene tworzą polskie kobiety-ekspertki, które kierowane pasją odkrywania prowadzą zaawansowane badania naukowe i tworzą innowacyjne formuły kosmetyków. Właśnie one stały się bohaterkami najnowszej kampanii „Sprawdziłam na własnej skórze”, która wzmacnia pozycjonowanie marki Lirene – „Innowacje stworzone przez kobiety dla kobiet”.
Anna Pilip, Digital & PR Manager Lirene
W ramach działań realizowanych agencja VMLY&R Poland odpowiada m.in. za przygotowanie strategii, koncepcji kreatywnej, realizację filmu, zaplanowanie i prowadzenie kampanii mediowej (Facebook, Instagram, YouTube) oraz nawiązanie współpracy z influencerkami. W ramach kolejnej odsłony kampanii – realizowanej do końca czerwca br. – prowadzona będzie komunikacja produktowa dla nowych linii Lirene.