„Sprawdziłam na własnej skórze” – nowa kampania Lirene

Informacja Prasowa - 08.04.2019
233

"Sprawdziłam na własnej skórze" - nowa kampania Lirene

„Sprawdziłam na własnej skórze” – nowa kampania Lirene

Ruszyła nowa kampania marki Lirene. Za działania realizowane w digitalu odpowiada agencja VMLY&R Poland.

Nikt nie zna potrzeb kobiet lepiej niż… one same. Dlatego zespół Laboratorium Naukowego Lirene tworzą polskie kobiety-ekspertki, które kierowane pasją odkrywania prowadzą zaawansowane badania naukowe i tworzą innowacyjne formuły kosmetyków. Właśnie one stały się bohaterkami najnowszej kampanii „Sprawdziłam na własnej skórze”, która wzmacnia pozycjonowanie marki Lirene – „Innowacje stworzone przez kobiety dla kobiet”.
Komu ufają kobiety? Sobie. Bo nikt nie zna naszych potrzeb lepiej niż my same. Dlatego, aby stworzyć kampanię wizerunkową marki Lirene, sięgnęliśmy po największy atut naszej marki – ekspertki Lirene. To one na co dzień tworzą kosmetyki oraz potwierdzają ich skuteczność. Wykorzystują całe swoje doświadczenie, aby opracować produkty odpowiadające różnym potrzebom kobiet. Wiemy, że nasze kosmetyki są dobre i skuteczne, bo ich efekty nie tylko potwierdzamy w niezależnych badaniach, ale też sprawdzamy na własnej skórze.

Anna Pilip, Digital & PR Manager Lirene

W ramach działań realizowanych agencja VMLY&R Poland odpowiada m.in. za przygotowanie strategii, koncepcji kreatywnej, realizację filmu, zaplanowanie i prowadzenie kampanii mediowej (Facebook, Instagram, YouTube) oraz nawiązanie współpracy z influencerkami. W ramach kolejnej odsłony kampanii – realizowanej do końca czerwca br. – prowadzona będzie komunikacja produktowa dla nowych linii Lirene.

Comments

comments

233
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...