„Sprawdź sobie”- nowa kampania reklamowa Mubi.pl razem z Krzysztofem Hołowczycem

Informacja Prasowa - 23.07.2019
6

„Sprawdź sobie”- nowa kampania reklamowa Mubi.pl razem z Krzysztofem Hołowczycem

Porównywarka ubezpieczeń samochodowych Mubi.pl wystartowała z nową kampanią reklamową. Jej twarzą został utytułowany kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc. Głównym celem działań jest zwrócenie uwagi na możliwe znaczne różnice w cenach ubezpieczenia tego samego pojazdu u różnych ubezpieczycieli.

Z badania przeprowadzonego na zlecenie Mubi.pl wynika, że 43,8% ankietowanych uważa ubezpieczenie OC za najbardziej nielubiany wydatek związany z posiadaniem samochodu. Mimo tego, wciąż wielu kierowców odnawia polisę, nie sprawdzając innych aktualnych ofert. Tymczasem ceny ubezpieczeń samochodowych często się zmieniają, więc – jak przekonuje w spocie telewizyjnym “Hołek” – warto je zawsze sprawdzać przy każdym kolejnym zakupie.

Według badań, możliwość szybkiego porównania różnych ubezpieczeń oraz sprawnego nabycia wybranej oferty bez zbędnych formalności to pożądane czynniki przy zakupie ubezpieczenia samochodowego. Takie odpowiedzi wskazało odpowiednio 22% i 17,3% ankietowanych. Większą rolę odgrywa tylko cena (60,6%)[1].

– Chcieliśmy stworzyć najbardziej wygodne narzędzie dla polskich kierowców, aby mogli szybko sprawdzać, czy ich ubezpieczenie zawsze kosztuje tyle, ile powinno. Fakt, że Krzysztof Hołowczyc, jeden z najbardziej utytułowanych polskich kierowców rajdowych, poznał naszą usługę i zgodził się użyczyć w jej promocji swój wizerunek, jest dla nas niezwykłym wyróżnieniem – komentuje Michał Laskowski, prowadzący projekt Mubi.pl.

Kampania reklamowa z udziałem Krzysztofa Hołowczyca jest prowadzona od 22 lipca br. Działania obejmą emisje w stacjach telewizyjnych oraz w internecie. Spot reklamowy dostępny jest na Youtube (https://www.youtube.com/watch?v=-jgEhJonbW4). Koncepcję kreatywną opracował wewnętrznie zespół Mubi.pl.

[1]Badanie zostało zrealizowane w dniach 28.05-03.06.2019 na zlecenie Mubi.pl przez agencję SW RESEARCH metodą wywiadów on-line (CAWI) na panelu internetowych SW Panel, obejmującym 1094 ankiety z osobami posiadającymi samochód.

Comments

comments

6
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...