„Sport.pl to jest Twój live” – Kamil Grosicki w mundialowej kampanii Sport.pl

Informacja Prasowa - 05.06.2018
209

„Sport.pl to jest Twój live” – Kamil Grosicki w mundialowej kampanii Sport.pl

Dziś – w poniedziałek, 4 czerwca br. rozpoczęła się ogólnopolska kampania wizerunkowa marki Sport.pl, promująca serwis oraz najpopularniejszą polską aplikację sportową Sport.pl LIVE. W reklamach obecnych w telewizji, internecie, prasie, radiu, kinie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej Sport.pl przed Mistrzostwami Świata w piłce nożnej promuje ambasador marki Kamil Grosicki.

Kampania reklamowa pod hasłem „Sport.pl to jest Twój live” podkreśla pozycję lidera Sport.pl – w mediach społecznościowych i wśród aplikacji mobilnych, a także promuje relacje na żywo oraz materiały dziennikarskie, które powstaną w związku ze zbliżającym się mundialem.

W kampanii występuje ambasador Sport.pl, zawodnik klubu Hull City i reprezentacji Polski – Kamil Grosicki.

– Nasi użytkownicy uwielbiają Kamila Grosickiego. To nie tylko świetny i waleczny piłkarz, ale też barwna postać, która w wielkiej piłce pozostała sobą, idolem bliskim kibicom. Kamil jest turbo szybki, a my też stawiamy na szybkość w podawaniu newsów i wyników oraz w naszych bezkonkurencyjnych relacjach live – mówi Marlena Jezierska, dyrektor biznesu Sport.pl.

Spot można obejrzeć na stronie: http://www.sport.pl/mundial/10,154361,23488253,kamil-grosicki-w-kampanii-sport-pl-to-jest-twoj-live.html

Jego koncepcja została przygotowana we współpracy ze studiami Montevideo i Delapost, zdjęcia były kręcone we Wrocławiu.

W materiale typu „making of” można zobaczyć jak powstawał spot reklamowy z udziałem piłkarza: http://www.sport.pl/mundial/10,154361,23488262,kamil-grosicki-w-kampanii-sport-pl-tak-powstawal-nasz-spot.html

Kampania „Sport.pl to jest Twój live” jest multimedialna – będzie prowadzona w telewizji (Polsat, pakiet sportowy), w internecie (działania w serwisach zewnętrznych, media społecznościowe), w radiu (Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda, Rock Radio, RMF FM), na nośnikach reklamy zewnętrznej (AMS, Screen Network), w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, „Logo”, „Playboy”, „CKM”, „Men’s Heath”), a także w kinach ogólnopolskiej sieci Helios oraz w ramach dodatkowych działań niestandardowych. Media zaplanowało Blue 449.

Kampania Sport.pl potrwa do końca czerwca br.

Comments

comments

209
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...