Sport.pl prezentuje aplikację piłkarską Football LIVE

Informacja Prasowa - 08.08.2019
30

Sport.pl prezentuje aplikację piłkarską Football LIVE

Newsy, analizy, wywiady, relacje na żywo, wideo z meczów i wyniki LIVE z blisko 80 lig z całego świata – wszystko to fani piłki nożnej znajdą w aplikacji mobilnej Football LIVE stworzonej przez zespół Sport.pl. W piątek, 9 sierpnia br. rozpoczyna się kampania promocyjna aplikacji.

Od początku czerwca br. w sklepie Google Play dostępna jest aktualizacja aplikacji mobilnej dla fanów piłkarskich emocji. Aplikacja Football LIVE łączy funkcję livescore – prezentowane na żywo wyniki blisko 80 rozgrywek z całego świata – z newsami i analizami wydarzeń piłkarskich tworzonymi przez doświadczonych dziennikarzy Sport.pl. Aplikacja regularnie trafia do TOP 5 najlepszych aplikacji w kategorii Sport, a jej średnia ocena to 4,6.

Aplikację Football LIVE na urządzenia z systemem Android można pobrać bezpłatnie w sklepie Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.football.live

W aplikacji Football LIVE użytkownicy mogą znaleźć wyniki meczów, terminarze poszczególnych lig wraz z informacją o nadchodzących spotkaniach oraz aktualne tabele. W prosty i szybki sposób sprawdzą także składy drużyn, strzelców bramek i poznają najważniejsze wydarzenia. Poza bieżącymi wynikami, aplikacja przedstawia również relacje na żywo, skróty wideo, a także newsy ze świata piłki nożnej – w Football LIVE znajdują się wszystkie najświeższe informacje na temat piłkarskich transferów, opinie cenionych ekspertów, wywiady, oceny i analizy.

Od piątku, 9 sierpnia br. aplikacja Football LIVE będzie promowana w internecie (m.in. w mediach społecznościowych, na stronach Gazeta.pl i Sport.pl), w radiu (stacje radiowe: Rock Radio, Radio Złote Przeboje, Radio RMF FM), na nośnikach reklamy zewnętrznej (Jet Line) oraz w kinach sieci Helios.

Football LIVE to druga aplikacja mobilna przygotowana przez zespół Sport.pl. Flagowe narzędzie mobilne serwisu – Sport.pl LIVE to jedna z najpopularniejszych polskich aplikacji w kategorii Sport, która miesięcznie generuje 40 mln odsłon (dane: Gemius).

 

Comments

comments

30
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...