Sport.pl patronem medialnym gry Turbo Soccer VR

Informacja Prasowa - 28.05.2018
275

Sport.pl patronem medialnym gry Turbo Soccer VR

Już dziś – w poniedziałek, 28 maja br. swoją premierę ma gra Turbo Soccer VR, czyli symulator piłki nożnej zaprojektowany z myślą o wirtualnej rzeczywistości. Patronat medialny nad grą od DoDo4Story Games objął Sport.pl – jeden z najpopularniejszych polskich serwisów sportowych. Twarzą gry jest Kamil Grosicki, reprezentant Polski w piłce nożnej i ambasador Sport.pl. 

W Turbo Soccer VR gracz wciela się w postać zawodnika i wykonuje prawdziwe, futbolowe zagrania. Twarzą gry jest Kamil Grosicki – jeden z najlepszych i najbardziej charyzmatycznych polskich piłkarzy, gracz angielskiego Hull City A.F.C. i strzelec 1400. bramki w historii reprezentacji Polski, bez którego kibice biało-czerwonych i trener Adam Nawałka nie wyobrażają sobie drużyny.

Gra została zaprojektowana tak, aby realnie odzwierciedlić to, co dzieje się na prawdziwym stadionie. Dźwięki tworzą prawdziwą atmosferę meczu, a na bandach pojawia się logotyp Sport.pl – jednego z największych polskich serwisów internetowych o sporcie, lidera treści sportowych na rynku mobilnym, który został patronem medialnym Turbo Soccer VR.

– Idea gry jest nam bardzo bliska, nie tylko ze względu na postać naszego ambasadora Kamila Grosickiego. Ważna jest dla nas także duża dawka piłkarskich emocji, których oprócz jakościowych treści, staramy się codziennie dostarczać naszym użytkownikom – mówi Marlena Jezierska, dyrektor Sport.pl.

Gra wykorzystuje HTC Vive, czyli zestaw z goglami i bezprzewodowymi kontrolerami na ręce i stopy. Dzięki czujnikowi ruchu, żyroskopowi i dwóm sensorom laserowym, użytkownicy mogą kopać piłkę z niezwykłą precyzją, odbijać strzały jako bramkarz oraz rozglądać się po cyfrowym boisku. Nowością na rynku jest tryb powtórek, który daje możliwość uczestnictwa w emocjonujących, odtworzonych w komputerze akcjach podbramkowych.

– Po założeniu gogli VR, gracz przenosi się na wirtualne boisko, które może oglądać z perspektywy pierwszoosobowej. W zależności od wybranego trybu gry, może zdobywać bramki albo jako bramkarz uratować swoją drużynę od straty gola. Dzięki specjalnym czujnikom umieszczonym na rękach i stopach wykrywany jest ruch gracza, który przenoszony jest do wirtualnej rzeczywistości – opisuje grę Krzysztof Krawczyk ze studia deweloperskiego DoDo4Story Games.

Gra ma również swoją wersję mobilną o nazwie Turbo Soccer. Gracz może w niej spróbować swych sił w trzech trybach: akcji, strzelca i pucharowym. W grze zdobywa się puchary i medale, a za „zarobione“ pieniądze można kupić koszulki, buty, a nawet zmienić fryzurę. Gra Turbo Soccer przeznaczona jest dla użytkowników systemów iOS i Android.

Comments

comments

275
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...