Sport Interia.pl w natarciu

Redakcja PR - 15.11.2018
108

Odświeżona wersja serwisu sportowego Interia.pl

Startuje nowa wersja serwisu sportowego Grupy Interia.pl. Powiększony skład redakcyjny, nowy kontent piłkarski ELEVEN SPORTS i własne produkcje wideo to dopiero początek zmian, zaplanowanych na najbliższe miesiące.

Powiększona redakcja będzie odpowiedzialna zarówno za produkcję wysokiej jakości materiałów wideo, jak i wzmocnienie sekcji treściowych serwisu sportowego. Artykuły, analizy, wywiady i relacje na żywo zostały już uzupełnione contentem video od nowego dostawcy – ELEVEN SPORTS. Umowa z nadawcą została zawarta do końca 2019 roku. W ramach kontraktu serwis Sport.Interia.pl zyska prawo do publikacji fragmentów meczów z najciekawszych lig piłkarskich oraz relacji z innych dyscyplin sportowych, emitowanych w kanałach ELEVEN SPORTS.

„Rozbudowany blok sportowy na stronie głównej portalu, decyzja o wzmocnieniach personalnych oraz współpraca z ELEVEN SPORTS to dopiero początek sportowej ofensywy Interii” – mówi Krzysztof Fijałek, dyrektor wydawniczy Grupy Interia.pl. – „Już teraz szukamy dalszych wzmocnień treściowych oraz poszerzamy grono zewnętrznych współpracowników. Wszystko po to, by zapewnić naszym czytelnikom jak najwyższą jakość sportowej oferty Interii” – dodaje.

To jednak nie koniec zmian. Na nowe podejście do tematu mogą liczyć także reklamodawcy.

„Sport sprzyja efektywnym działaniom wizerunkowym i, jak mało która dziedzina, pozwala łączyć skuteczne działania reklamowe z treścią, która nie tylko interesuje użytkownika, ale przede wszystkim wzbudza jego emocje” – mówi Radosław Włoda Dyrektor ds. Rozwoju Projektów Niestandardowych. – „Planujemy intensyfikację reklamowych projektów specjalnych, przygotowywanych pod konkretne wydarzenia sportowe we współpracy z markami, wspierającymi dane dyscypliny. Liczymy na pomyślne realizacje content marketingowe i wspólne projekty przy największych imprezach sportowych 2019 roku” – dodaje.

Według Badania Gemius/PBI w październiku br. serwis sportowy Interia.pl odwiedziło 2,6 mln realnych użytkowników, generujących 25,3 mln odsłon. Podczas gdy strony i aplikacje całej Grupy Interia.pl zanotowały 18,7 mln realnych użytkowników i 1,3 mld odsłon.

Comments

comments

108
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...