Sponsoring prenumeraty cyfrowej – nowość w ofercie B2B „Gazety Wyborczej”

Informacja Prasowa - 22.11.2019
169

Sponsoring prenumeraty cyfrowej – nowość w ofercie B2B „Gazety Wyborczej"

Od listopada br. biznesowi klienci „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl mogą skorzystać z nowego rozwiązania, łączącego sprzedaż prenumeraty cyfrowej dla określonej grupy odbiorców z dodatkowymi korzyściami reklamowymi. Sponsoring prenumeraty cyfrowej dołączył do oferty internetowej „Gazety Wyborczej” dla firm i instytucji, w której są również kampanie display, projekty specjalne, rozwiązania z obszaru content marketingu i partnerstwo newsletterów. 

– Biuro sprzedaży „Wyborczej” stawia na rozwój produktów i usług dla biznesu w wariancie Premium. Oferta sponsoringu prenumeraty cyfrowej powstała z myślą o firmach i instytucjach szukających wyjątkowej formy gratyfikacji swoich kontrahentów, klientów czy pracowników. Równocześnie jest to atrakcyjne i wyważone rozwiązanie reklamowe. Komunikacja marketingowa związana ze sponsoringiem prenumeraty cyfrowej prowadzona jest długofalowo, co pozwala budować pozytywne doświadczenia użytkownika z marką i zwiększać jej rozpoznawalność – mówi Joanna Kwas, dyrektor biura reklamy „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl.

Klient biznesowy „Gazety Wyborczej”, sponsorując prenumeratę cyfrową premium Wyborcza.pl dla określonej przez siebie grupy odbiorców, może jednocześnie skorzystać z rozwiązań promocyjnych zarezerwowanych wyłącznie dla sponsora tej prenumeraty -brandingu i reklamy na formatach autopromocyjnych wydawcy.

Są nimi np. wskazanie sponsora prenumeraty przed artykułem na Wyborcza.pl, w postaci dolnego paska umieszczonego na całej szerokości strony, a także obszerniejszy opis sponsora pod tekstem rozbudowany o możliwość przejścia do witryny internetowej klienta. Wszystkie rozwiązania zostały przystosowane do wyświetlania w wielu kanałach – na stronie internetowej tradycyjnej i mobilnej oraz w aplikacji „Gazety Wyborczej”, w wersji na systemy operacyjne iOS i Android.

Prezentacja formatów w formie wideo

Oprócz tego klient decydujący się na sponsoring prenumeraty cyfrowej „Gazety Wyborczej” otrzyma dedykowany landing page na Wyborcza.pl, poprzez który osoby obdarowane prenumeratą cyfrową będą mogły aktywować swój dostęp.

Dodatkową możliwością dla firm i instytucji współpracujących z „Gazetą Wyborczą” i Wyborcza.pl jest też mecenat – przekazanie dotacji na rzecz Fundacji „Gazety Wyborczej”, dzięki której ta organizacja będzie mogła zakupić prenumeratę Wyborcza.pl m.in. studentom, pracownikom uczelni, bibliotek i innych podmiotów. Do każdej prenumeraty ufundowanej przez sponsora Fundacja „Gazety Wyborczej” doda jedną od siebie.

Z nowego rozwiązania biura sprzedaży „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl – sponsoringu prenumeraty cyfrowej można skorzystać od 20 listopada 2019 r.

Więcej o ofercie prenumeraty cyfrowej „Wyborczej” dla biznesu i instytucji – na stronie wyborcza.pl/prenumerataB2B

„Gazeta Wyborcza” intensywnie rozwija swoją ofertę cyfrową dla biznesu i instytucji. Klienci mogą skorzystać z bogatego portfolio rozwiązań reklamowych biura sprzedaży dziennika – tradycyjnych i niestandardowych, a także wielomediowych stworzonych w ramach Grupy Agora. Mogą też dołączyć do powiększającego się grona prenumeratorów cyfrowych – na koniec września br. liczba subskrypcji treści Wyborcza.pl przekroczyła już 200 tys. To kolejny sukces „Gazety Wyborczej” – takim wynikiem może się pochwalić tylko czołówka prestiżowych tytułów prasowych z całego świata. Więcej na ten temat – na agora.pl.

Comments

comments

169
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...