Spółka Yieldbird członkiem IAB Europe
W październiku br. spółka Yieldbird dołączyła do IAB Europe – wiodącej organizacji zrzeszającej podmioty europejskiego ekosystemu reklamy cyfrowej. Firma z Grupy Agora specjalizująca się w optymalizacji zasobów reklamowych wydawców została drugim polskim członkiem tego stowarzyszenia.
Dzięki członkostwu w IAB Europe przedstawiciele Yieldbird mogą aktywnie uczestniczyć w procesie tworzenia i wdrażania standardów praktyk biznesowych zapewniających spójne działanie i jednolity rozwój reklamy cyfrowej na rynku europejskim. To także okazja do wymiany doświadczeń i konsultacji z reprezentantami czołowych firm internetowych, również tych działających w branży reklamy programatycznej.
Eksperci z Yieldbird aktywnie angażują się w promowanie dobrych praktyk oraz propagowanie wiedzy związanej z główną sferą działania firmy, m.in. biorąc udział w konferencjach branżowych organizowanych przez IAB Europe. Już dziś eksperci Yieldbird opowiedzą o reklamie programatycznej od strony wydawców na konferencji The Virtual Programmatic Day IAB Europe (19 listopada br., Londyn i transmisja online).