Społeczna Pomoc Komunikacyjna z patronatem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

Informacja Prasowa - 17.06.2019
188

Społeczna Pomoc Komunikacyjna z patronatem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronatem Społeczną Pomoc Komunikacyjną – akcję kierowaną do organizacji społecznych i profesjonalistów komunikacji. W ramach burz mózgów organizowanych przez SPK specjalistki i specjaliści PR pomagają NGO-som w pokonywaniu komunikacyjnych wyzwań. Inicjatorem akcji jest Fundacja Głośniej.

Społeczna Pomoc Komunikacyjna(SPK) to cykliczne burze mózgów na rzecz organizacji pozarządowych, w których udział biorą specjalistki i specjaliści komunikacji. Podczas dwugodzinnych spotkań przedstawiciele organizacji i wolontariusze SPK wspólnie mierzą się z wyzwaniami komunikacyjnymi, przed którymi stają NGO-sy. W ten sposób osoby zawodowo zajmujące się public relations pomagają aktywistom spojrzeć z nowej perspektywy na ich działalność i komunikację i przekazują praktyczną wiedzą na temat różnych obszarów komunikacji. Przede wszystkim zaś – dostarczają konkretnych rozwiązań i pomysłów na skuteczne działania komunikacyjne.

Misją Polskiego Stowarzyszenia Public Relations jest profesjonalizacja branży. Wierzymy, że wspierając organizacje pozarządowe w komunikacji wykorzystujemy ogromne doświadczenie ekspertów w dobrej sprawie  – mówi Luiza Jurgiel-Żyła, Prezeska PSPR. – Do naszej organizacji dołączają osoby, dla których etos PR-owca jest niezwykle ważne, dlatego Partnerstwo z Fundacją Głośniej można określić jako “perfect match”.

 Jak działa Społeczna Pomoc Komunikacyjna?

Tematy burz mózgów zgłaszane są przez same organizacje, które wraz Fundacją Głośniej przygotowują brief. Określa on cel burzy mózgów, w szczególności grupy docelowe i cele komunikacyjne, którym poświęcone są spotkania. Brief ten przekazywany jest z wyprzedzeniem zarejestrowanym wolontariuszkom i wolontariuszom SPK, wraz zaproszeniem na spotkanie.

Na konkretną burzę zgłaszają się zwykle osoby szczególnie zainteresowane tematem i dysponujące w danym momencie czasem. Samo spotkanie i wymyślanie pomysłów na działania komunikacyjne prowadzone jest metodą warsztatową.

Akcja ma charakter otwarty – organizacje społeczne mogą się zgłaszać ze swoimi tematami przez formularz zgłoszeniowy.

Najbliższe spotkanieSpołecznej Pomocy Komunikacyjnejodbędzie się 5 lipca (piątek). Tym razem SPK pracować będzie dla Komitetu Ochrony Praw Dziecka.

Zaproszenie do współpracy

Fundacja Głośniej zaprasza wszystkich PR’owców, którzy chcieliby zostać wolontariuszami Społecznej Pomocy Komunikacyjnej do udziału w projekcie. Swój udział zgłaszać można na stronie fundacji. Tam też dostępne są wszystkie szczegóły dotyczące projektu.

 

Comments

comments

188
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...