string(118) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/10/Zrzut-ekranu-2017-10-31-o-09.34.32.png');"
string(92) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/10/Zrzut-ekranu-2017-10-31-o-09.34.32.png"
Specjalne wydanie „Gazety Wyborczej" na Wszystkich Świętych
Już jutro – we wtorek, 31 października br. ukaże się specjalne wydanie „Gazety Wyborczej” z okazji dnia Wszystkich Świętych.
Tego dnia „Gazeta Wyborcza” będzie większa o 12 stron, na których redakcja będzie wspominać tych, którzy odeszli w ciągu ostatniego roku, m.in. Janusza Głowackiego, Julię Hartwig, Wandę Chotomską, Jerzego Vetulaniego, Wojciecha Młynarskiego, Zbigniewa Wodeckiego, Grzegorza Miecugowa – znane postaci ze świata literatury, sztuki, polityki i kultury.
Cena „Gazety Wyborczej” tego dnia wyniesie 3,99 zł.
Wydanie „Gazety Wyborczej” na Wszystkich Świętych wspiera promocja w telewizji (TVN, Polsat, stacje tematyczne), w internecie (media społecznościowe) i na nośnikach reklamy zewnętrznej (ekrany Platform Channel na dworcach, ekrany w tramwajach i autobusach warszawskiej komunikacji miejskiej), a także autopromocja. Kreację kampanii przygotował Dział marketingu „Gazety Wyborczej” we współpracy z agencją Bardzo, za zakup mediów odpowiadało Blue449.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...