Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników w I półroczu. „Parkiet” najbardziej w dół

Redakcja PR - 27.08.2018
160

Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników w I półroczu. „Parkiet” najbardziej w dół

Liderem pod względem średniej sprzedaży w kioskach w pierwszym półroczu br. był „Fakt”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Giełdy Parkiet” – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w samych kioskach i salonikach prasowych w pierwszym półroczu 2018 roku „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) sprzedawał się średnio w liczbie 248 041 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2017 roku średnia sprzedaż egzemplarzowa tego dziennika zmniejszyła się o 7,32 proc. W tym kanale dystrybucji rozchodziło się 98,86 proc. sprzedawanych egzemplarzy „Faktu”.

Wiceliderem był „Super Express” (ZPR Media) ze średnim wynikiem na poziomie 120 073 egz., notując spadek o 8,64 proc. Sprzedaż kioskowa tej gazety stanowiła 99,36 proc. sprzedaży ogółem „SE”, co jest najwyższym wynikiem w zestawieniu.

Podium uzupełnia „Gazeta Wyborcza” (Agora), której średnia sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych zmalała w ciągu roku o 17,81 proc. i wyniosła 65 098 egz. Udział sprzedaży kioskowej „GW” w sprzedaży ogółem wyniósł 67,93 proc. Największy spadek odnotowała „Gazeta Giełdy Parkiet” (Gremi Media), której średnia sprzedaż kioskowa zmniejszyła się o 27,67 proc. do 771 egz. Tytuł ten był ostatni.

 

Źródło: wirtualnemedia.pl

Comments

comments

160
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...