Spadek sprzedaży dzienników

Redakcja PR - 07.11.2018
255

„Fakt” wciąż najchętniej kupowany

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w pierwszych trzech kwartałach br. był „Fakt”. Prawie wszystkie dzienniki zanotowały najniższą sprzedażą w historii, a największy spadek względem analogicznego okresu 2017 roku dotyczył „Gazety Wyborczej” – wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

W pierwszych trzech kwartałach 2018 roku średnia sprzedaż ogółem „Faktu” wyniosła 243 466 egz., czyli o 7,82% mniej niż w pierwszych trzech kwartałach poprzedniego roku – pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl. Przez ostatnie 10 lat tytuł ten odnotowuje stabilny spadek sprzedaży, np. w porównaniu do pierwszych trzech kwartałów 2013 roku średni wynik tego dziennika zmalał o 28,64%, a w porównaniu do pierwszych trzech kwartałów 2009 roku – o 48,02%.

Z pełnym raportem można zapoznać się na Wirtualnemedia.pl: Większość dzienników z najniższą sprzedaż w historii w I-III kwartale. „Fakt” najchętniej kupowany

Comments

comments

255
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...