Sosnowiec All Inclusive — wystartowała nowa kampania promocyjna miasta
Informacja Prasowa - 03.07.2019Sosnowiec All Inclusive — wystartowała nowa kampania promocyjna miasta
Kampania promocyjna miasta w okresie wakacyjnym będzie składała się z dwóch części. Pierwsza w postaci konkursu jest skierowana do mieszkańców Sosnowca, którzy sami są najlepszymi ambasadorami miasta. Druga – do osób spoza granic Sosnowca, czyli do „potencjalnych turystów”.
Sosnowiec na wakacjach – konkurs fotograficzny i filmowy
Konkurs skierowany jest do sosnowiczan, którzy na wakacjach będą promować miasto i stworzą z tej okazji ciekawe i inspirujące zdjęcie lub filmik. Konkurs rusza 1 lipca i będzie trwał do 2 września. W tym czasie można nadsyłać prace – należy przesłać elektronicznie lub na CD/DVD do redakcji Kuriera Miejskiego.
Specjalne jury złożone ze znawców tematu we wrześniu oceni zdjęcia i filmiki i wyłoni zwycięzców. W jury znajdzie się między innymi fotograf Jerzy Łakomski i „rowerowy” podróżnik Waldek Malina.
Nagroda główna konkursu to aż 5 tys. zł, więc jest o co walczyć! Dodatkowo, pięciu uczestników, których prace zostaną wyróżnione otrzymają nagrodę pocieszenia w wysokości 1 tys. zł.
– W ten sposób motywujemy i dajemy możliwość, aby sami mieszkańcy Sosnowca promowali swoje miasto poza jego „granicami”. Liczymy na kreatywność i innowacyjność w pomysłach, oczywiście w granicach zdrowego rozsądku – podkreśla prezydent Sosnowca, Arkadiusz Chęciński.
Regulamin konkursu – kliknij TUTAJ
Sosnowiec All Inclusive
To kampania promocyjna skierowana do potencjalnych turystów, czyli głównie do wszystkich mieszkańców spoza Sosnowca. Miasto zachęca do spędzenia wakacji w Sosnowcu i jak prawdziwe biuro podróży zaprojektowało na tą okazję folder z atrakcjami oraz…
Katalog „Last Minute”, który przedstawia 10 atrakcji w Sosnowcu i na początek został wydany w liczbie 20 tys. egzemplarzy.
– Ponieważ wiemy, że wiele osób spoza Sosnowca ma obawy, czy może do niego wjechać nie posiadając paszportu. Wychodzimy tym osobom naprzeciw i wydamy im paszporty ze specjalnym naszym atestem od ręki – mówi z uśmiechem prezydent Chęciński.
10 edycji paszportów przedstawia najciekawsze miejsca w mieście – m.in.: ogrody jordanowskie, zabytki, największy w Polsce wodny tor przeszkód Aquator, kompleks wyciągów do wakeboardu i nart wodnych Wake Zone, ścianka wspinaczkowa Poziom 450 i wiele innych.
Uwaga! Ważność paszportu to tylko 30 dni! – Ale zastanawiamy się nad całkowitym zniesieniem wiz – podkreśla prezydent Sosnowca.
Kampania promocyjna będzie trwała przez całe wakacje. Na „Sosnowiec – All Inclusive” będzie można trafić:
– w reklamach prasowych w „zagranicznej” prasie i portalach internetowych,
– w „zagranicznych” rozgłośniach radiowych,
– paszporty będą trafiały bezpośrednio do rąk naszych „potencjalnych turystów” wręczane przez naszych ambasadorów i ambasadorki,
– katalog „Last Minute” zostanie wysłany pocztą do „zagranicznych” instytucji, firm i korporacji,
– na terenie Sosnowca w czasie wakacji będzie robić happening’i z celnikiem, który będzie sprawdzał posiadanie odpowiednich dokumentów, a w razie ich braku będzie je wręczał.