Soraya wraca z reklamą do telewizji

Informacja Prasowa - 20.02.2017
187

Soraya wraca z reklamą do telewizji

Producent kosmetyków szykuje dużą kampanię reklamową linii Soraya Intensywna Naprawa. Za jej obsługę mediową odpowiada UM (IPG Mediabrands).

Soraya (Orkla Care) wkrótce rozpocznie kampanię reklamową jednej ze swoich najważniejszych linii kosmetyków dla kobiet Soraya Intensywna Naprawa. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku Soraya jako marki nowoczesnej, skutecznej, zapewniającej komfort i bezpieczeństwo stosowania jej produktów. Ze względu na duże znaczenie linii Soraya Intensywna Naprawa producent, po dłuższej przerwie, zdecydował się na powrót z komunikacją do telewizji. Działania reklamowe w tym medium ruszą 20 lutego br. i potrwają do końca marca. Spoty zostaną wyemitowane w największych stacjach ogólnopolskich oraz w wybranych kanałach tematycznych.

Najnowsza kampania reklamowa Soraya Intensywna Naprawa obejmie, oprócz telewizji, także działania w prasie i Internecie.

Kampania prasowa rozpoczęła się już 14 lutego br. w tytułach kobiecych i lifestyle’owych m.in. w „Claudii”, „Gali”, „Tinie”, „Przyjaciółce” i „Pani Domu”. Została ona wsparta samplingiem produktów w magazynach „Twój Styl” i „Świat Kobiety”.

Działania reklamowe w Internecie obejmą promocje w serwisach VOD TVP oraz YouTube, przy wsparciu Google.

Cała kampania potrwa aż do końca kwietnia br. Za całość obsługi mediowej linii Soraya Intensywna Naprawa odpowiada dom mediowy UM (IPG Mediabrands).

Comments

comments

187
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...