Sony Interactive Entertainment przedłuża trwającą od 20 lat współpracę z Ligą Mistrzów UEFA

Informacja Prasowa - 29.05.2018
50

Sony Interactive Entertainment przedłuża trwającą od 20 lat współpracę z Ligą Mistrzów UEFA

Sony Interactive Entertainment (SIE) ogłosiło odnowienie umowy na sponsoring Ligii Mistrzów UEFA włączając w to Superpuchar UEFA, Ligę Młodzieżową UEFA i Mistrzostwa UEFA w Futsalu. Firma zdecydowała się przedłużyć 20-letnią już współpracę z UEFA do sezonu 2020/2021.

Jim Ryan, Wiceprezes i Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży na rynkach światowych Sony Interactive Entertainment, o partnerstwie z UEFA mówi: „Współpraca z UEFA jest dla nas niezmiernie ważna. Liga Mistrzów UEFA to najbardziej prestiżowe klubowe rozgrywki piłkarskie w Europie. Mamy świadomość, że wielu graczy podziela naszą pasję do piłki nożnej, która ma kluczowe znaczenie dla marki PlayStation. Nasza współpraca z UEFA sięga początków istnienia PlayStation, w związku z czym piłka nożna to także w dużej mierze element naszej historii. Z wielką przyjemnością chcielibyśmy poinformować o przedłużeniu naszej współpracy z UEFA aż do sezonu 2020/2021. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, żeby zapewnić graczom i użytkownikom PlayStation wyjątkowe przeżycia piłkarskie.”

Dyrektor ds. Marketingu UEFA Events SA, Guy-Laurent Epstein, odniósł się do odnowionej umowy: “Od ponad 20 lat PlayStation jest ważnym i cenionym partnerem Ligi Mistrzów UEFA. Dlatego też tak bardzo cieszy mnie fakt, że wraz z zakończeniem kolejnego niezwykłego sezonu możemy świętować przedłużenie naszej współpracy o kolejne 3 lata. Wieloletnie partnerstwo z doświadczonymi, światowymi liderami, takimi jak PlayStation stanowi nieocenione wsparcie w działaniach na rzecz promocji naszych rozgrywek na całym świecie, a szczególnie w przestrzeni cyfrowej. Dlatego też z radością oczekujemy dalszej kontynuacji naszej współpracy w nachodzącym sezonie Ligi Mistrzów UEFA”.

Aby odpowiednio uczcić odnowienie umowy na sponsoring Ligii Mistrzów UEFA przez PlayStation, Sony Interactive Entertainment oferuje fanom możliwość wygrania dwóch biletów na mecz finałowy Ligi Mistrzów UEFA w sezonie 2018/19, który odbędzie się w Madrycie. Nagroda obejmuje również koszty podróży i zakwaterowania. Aby uzyskać więcej informacji i wziąć udział w konkursie wystarczy wejść na stronę PlayStation.com/PSFC. Terminy zapisów: 23 maja – 27 lipca 2018.

 

Aplikacja PlayStation FC:

Dzięki aplikacji PlayStation FC dostępnej wyłącznie na PlayStation®4 zobaczysz wszystkie najnowsze filmy i najciekawsze momenty z meczów Ligi Mistrzów UEFA, wywiady z zawodnikami a także fragmenty z tegorocznego finału rozegranego w Kijowie pomiędzy Realem Madryt, a Liverpool F.C.

Konkurs dla uczestników znajdujących się w następujących krajach: Austria, Belgia, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Niemcy, Irlandia, Holandia, Norwegia, Polska, Portugalia, Rosja, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria i Wielka Brytania. Wszystkich uczestników obowiązują warunki i zasady konkursu.

O Sony Interactive Entertainment

Sony Interactive Entertainment (SIE) to światowy lider w zakresie rozrywki interaktywnej i cyfrowej odpowiedzialny za markę PlayStation®, a także oferowane przez nią produkty i usługi.  Od początku swojego istnienia PlayStation jest pionierem innowacyjnych rozwiązań począwszy od wprowadzenia pierwszej konsoli PlayStation w Japonii w 1994r. Rodzina produktów i usług PlayStation obejmuje PlayStation®4, PlayStation®VR, PlayStation®Vita, PlayStation®3, PlayStation™Store, PlayStation®Plus, PlayStation™Video, PlayStation™Music, PlayStation™Now, PlayStation™Vue, a także oprogramowanie do konsoli PlayStation stworzone przez SIE Worldwide Studios. Sony Interactive Entertainment z siedzibą w San Mateo w Kalifornii jest w całości własnością Sony Corporation. Firma ma swoje oddziały również w Londynie i Tokio.

Zastrzeżenia prawne

PlayStation i logo SIE Diamond stanowią zarejestrowane znaki towarowe firmy Sony Interactive Entertainment Inc. “SONY” jest zarejestrowanym znakiem handlowym Sony Corporation. Wszystkie pozostałe znaki towarowe są własnością ich odpowiednich właścicieli.

Comments

comments

50
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...