Solski BM zmienia nazwę na Solski Communications

Informacja Prasowa - 06.03.2017
160

Solski BM zmienia nazwę na Solski Communications

Agencja PR Solski BM zmieniła nazwę na Solski Communications. Zmieniła się także identyfikacja wizualna firmy. 

Po blisko 9 latach funkcjonowania na rynku stwierdziliśmy, że czas na odświeżenie naszej tożsamości wizualnej. Postanowiliśmy także zmienić nazwę firmy, tak aby z jednej strony lepiej oddawała szeroki zakres oferowanych przez nas usług komunikacyjnych, a z drugiej bardziej podkreślała naszą niezależność. – mówi Ryszard Solski, założyciel i prezes firmy.

Solski Communications pozostaje firmą polską, stowarzyszoną ze światową agencją Burson-Marsteller i w związku z tym może używać nazwy dopełniającej „A Burson-Marsteller Exclusive Affiliate”. Stosunki między obiema firmami mają charakter biznesowy, przy czym Solski Communications przestrzega standardów etycznych i profesjonalnych Burson-Marsteller (www.bm.com) i jej macierzystego koncernu WPP (www.wpp.com).

W kwietniu 2008 r. założyłem firmę pod nazwą Solski PR. Od tego czasu wiele się wydarzyło, dziś jesteśmy w zupełnie innym miejscu, ale nie zapominamy o naszych korzeniach. Nawiązaniem do tych skromnych początków jest nasza nowa domena i witryna internetowa www.solskipr.pl.” – mówi Ryszard Solski.

Solski Communications jest jedną z najszybciej rozwijających się agencji PR i public affairs w Polsce. W ciągu ośmiu lat zespół urósł z 4 do 36 osób, a agencja dołączyła do pierwszej piątki firm pod względem przychodu z wynagrodzeń za działania PR. Pod względem tempa wzrostu sprzedaży, jak i przychodów z wynagrodzeń (fee income) w roku 2015 agencja zajęła 1. miejsce (źródło: PRESS 10/2016) i została laureatką Diamentu Forbesa za powiększenie wartości firmy w latach 2013-2015 o 74%. W roku 2016 r. agencja odnotowała wzrost sprzedaży o kolejne 40%.

Comments

comments

160
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...