W komunikacji skupiliśmy się na znalezieniu formatu, który pozwoli przekazać beztroski charakter i “odmłodzi” grupę odbiorców marki. Nasz Duszek (czyli uosobienie Monster Munch) podkreśla relacyjność – tak ważną dla generacji Z. – Alicja Kwiatkowska-Kłącz, Strategy Manager w Hand Made
string(126) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2024/04/image_processing20240423-9-yw5eif-1200x500.jpg');"
string(100) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2024/04/image_processing20240423-9-yw5eif-1200x500.jpg"
Agencja wygrała przetarg na obsługę mediów społecznościowych marki Monster Munch, należącej do Lorenz.
Jednym z celów Monster Munch jest dotarcie do szerszej grupy odbiorców, głównie pokolenia Z. Agencja podkreśliła w komunikacji brand hero marki – charakterystycznego duszka, który jest zabawnym komentatorem rzeczywistości. Hand Made odpowiada za przygotowanie nowych kreacji, promocję i moderację treści oraz przeprowadzenie aktywacji konsumenckich.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Polecane
Sonda
Loading ...