Social Media i najczęściej używane komunikatory

Redakcja PR - 09.04.2018
261

Social Media i najczęściej używane komunikatory

Podobnie jak dwa lata temu komunikator Messenger ponownie w roku 2017 cieszył się znacznym powodzeniem wśród internautów. Do kontaktu z markami wykorzystuje go już ponad 1/3 internautów. Drugą w kolejności aplikacją, która zyskała rzesze sympatyków jest WhatsApp, który wykorzystywany jest rzadziej.

Coraz więcej internautów korzysta z internetu na swoich smartfonach. Obecnie już ponad połowa internautów przynajmniej parę razy dziennie korzysta z internetu dostępnego na urządzeniach mobilnych. Zaledwie 11% osób w ogóle nie korzysta z internetu mobilnego.

Najbardziej popularne komunikatory
Z Messengera codziennie korzysta ponad połowa użytkowników internetu, natomias 1/3 internautów wykorzystała go do kontaktu z markami. Drugim, najczęściej używanym komunikatorem jest WhatsApp, w dalszej kolejności pojawiają się coraz mniej popularne aplikacje, takie jak Skype i Gadu-Gadu. Posiada je większość internautów, jednak nie są tak często wykorzystywane, jak Messenger czy WhatsApp.

Jak wynika z raportów zarówno Messenger, jak i WhatsApp od ponad trzech lat cieszą się coraz większą, dzienną liczbą uruchomień aplikacji. Najwyższe notowania pod tym względem miały miejsce pomiędzy rokiem 2016, a 2017. W roku 2018 wskaźnik znacznie spadł.

 

Na podstawie: https://ircenter.com/social-media-2017-messenger-i-inne-komunikatory/?utm_source=IRCenter&utm_campaign=2d477d6e43-SM2017_czIII_GA&utm_medium=email&utm_term=0_9e618da065-2d477d6e43-287356029&ct=t(SM2017_czIII)&mc_cid=2d477d6e43&mc_eid=6b235744c4

Comments

comments

261
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...