Snickers rozpoczyna współpracę z Jurgenem Kloppem przy nowej kampanii

Informacja Prasowa - 23.02.2021
46

Snickers rozpoczyna współpracę z Jurgenem Kloppem przy nowej kampanii

STAŁO SIĘ! SNICKERS® ROZPOCZYNA WSPÓŁPRACĘ
Z JÜRGENEM KLOPPEM PRZY NOWEJ KAMPANII

 Mars Wrigley ogłosił, że marka Snickers® nawiązuje współpracę z legendarnym trenerem Jürgenem Kloppem w ramach nowej kampanii skoncentrowanej na tematyce piłki nożnej.

W przebojowej reklamie, nagranej w 2019 przed wybuchem pandemii COVID-19,  dwukrotny trener roku zamienia murawę boiska na skromniejsze terytorium, jakim jest stół do gry w piłkarzyki. Gracze są miniaturowi, ale jak przekonuje się Jürgen, emocje towarzyszące rozgrywce równie wielkie.

Głodny i sfrustrowany brakiem taktycznego polotu wśród miniaturowych piłkarzy bohater reklamy w humorystyczny sposób protestuje przeciwko niesprawiedliwości gry. Tym samym wprawiając w zakłopotanie kolegów z drużyny. To jednak nie jest coś,
z czym nie poradziłby sobie baton Snickers®. W końcu wiadomo, że “Głodny nie jesteś sobą”!

Opowiadając o współpracy, Jürgen Klopp powiedział: Moja rodzina i ja zawsze uwielbialiśmy Snickersy, dodatkowo trudno mi odmówić meczu piłki nożnej, więc już od pierwszej chwili naprawdę cieszyłem się na tę współpracę.

Jürgen podchodzi do kampanii Snickers® z taką samą energią i pasją jak do ważnego meczu, dlatego jest idealną twarzą następnej odsłony popularnej serii “Głodny nie jesteś sobą”.

W Polsce nagrany materiał będzie wykorzystywany w ramach kampanii digital, która wystartuje w czerwcu. 15-sekundowa kopia reklamowa i 6-sekundowy bumper będą emitowane na kanale YouTube oraz w formatach online video. Zaplanowano również działania w mediach społecznościowych. Całą kampanię wspierać będzie limitowana edycja opakowań batonów Snickers® z napisami nawiązujące do tematyki piłki nożnej.

Link do filmu:

https://youtu.be/mihLtyEUybA

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadały agencje: The Marketing Arm oraz BBDO Düsseldorf.

Comments

comments

46
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...