Snapchat w promocji sportu

Informacja Prasowa - 10.06.2016
280

Podczas tegorocznego finału Pucharu Polski w piłce ręcznej PGNiG zdecydowało się na szeroką kampanię w mediach społecznościowych.

Spółka aktywnie zaangażowana w rozwój tej dyscypliny sportu i promocję aktywnego trybu życia wśród najmłodszych chętnie sięga po nowoczesne narzędzia komunikacji. O tym, że wykorzystanie potencjału Snapchata było dobrą decyzją świadczy fakt, że zasięg kampanii osiągnął 9 980 000 wyświetleń.

Dedykowana kampania prowadzona za pośrednictwem Snapchata, a wspierająco na Facebooku i Instragramie, to pierwsze tego typu przedsięwzięcie prowadzone przez spółkę na taką skalę z zaangażowaniem znanego influencera.

Janusz Kowalski, wiceprezes zarządu ds. korporacyjnych PGNiG podkreśla, że kampania miała przede wszystkich trafić do młodych ludzi. – Promocja sportu i rozwój piłki ręcznej to jeden z filarów aktywności PGNiG w obszarze CSR. Stawiamy sobie ambitne cele, a w dotarciu do młodych odbiorców ważne jest przemyślane wykorzystanie nowoczesnych narzędzi komunikacji. Nasza Spółka chce być liderem w tym obszarze. Wierzę, że takie kampanie przynoszą wymierne efekty, które już zresztą dostrzegamy. Kompleksowe działania wpływają na wzrost zainteresowania piłką ręczną, co bardzo nas cieszy. – dodaje.

Celem kampanii była promocja finałowego meczu Pucharu Polski pomiędzy Vive Kielce,a Orlen Wisłą Płock. Do współpracy zaangażowano Adama Zdrójkowskiego, którego zainteresowanie piłką ręczną jest nieprzypadkowe. Znany z serialu „Rodzinka.pl” aktor młodego pokolenia jest zawodnikiem klubu piłki ręcznej UKS Agrykola. Połączenie zasięgu profilu aktora na Snapchacie z jego prywatną pasją pozwoliło na wiarygodne dotarcie do szerokiego grona odbiorców.

Kampania podzielona na dwa etapy obejmowała zapowiedzi zbliżającego się meczu, materiały promujące piłkę ręczną oraz szeroką relację z przebiegu finałowej rozgrywki wraz z ceremonią wręczenia nagród. Działania spółki PGNiG realizowane przez Hash.fm trwały od 18 do 22 maja. Kampania na Snapchacie uzyskała znakomity zasięg w postaci blisko 10 milionów wyświetleń. Wspierające posty na Facebooku uzyskały 243 910 wyświetleń, a na Instagramie 268 630 odsłon.

Zdjęcie: Anna Benicewicz-Miazga ABMprojekt/CKfoto.pl

aaABM_7255

Comments

comments

280
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...